Akkor a toronygyártás továbbra is az ausztrál /cseh projektekre van félretéve.A LYNX itt csak azon bukott el, hogy a tornyot készen adtuk volna beépitésre, mig a CV-nél azt is összerakthatták volna maguk...
"Maďarská ponuka síce počíta s vyšším počtom lokálne finalizovaných veží ako švédske ponuky (131 vs 116), deklaruje však len ich montáž a integráciu, kým švédska ponuka počíta s ich kompletnou výrobou"
Azaz a svédek a 131 alvázra csak 116 tornyot engedtek volna a szlovákoknak gyártani (konkréten csak a hegesztés, felületkezelés) és felszerelni, ...a magyar ajánlatban mind a 131-et ők szerelték (szerelés és integráció) volna fel, csak készen.
A lemezek hazai hegesztése és festése annyit dobott a pontozásban, hogy ezen el is csúszott a Lynx, még úgy is, hogy a olcsóbbnak és előnyösnek itélték az önvédelmi "hardkill" rendszereit a svédekével szemben.