Hello,
a mellékelt fotó és a nagyítás a sátorról, még az egy generációval korábbi, a hatvanas években gyártott MiG-21R készítette Afganisztánban, a nyolcvanas évek elején.
![]()
Én nem értek a fotózáshoz. Lehetett venni a sarki boltban ekkoriban olyan fényképezőgépet, ami nagy magasságban, nagy sebességgel haladó repülőgépen használva ilyenre képes?
Ha azokra a közel ellipszis alakú felületekre gondolsz, az nem festett felület és nem is megtévesztés, hanem natúr hőálló fém védőlemez a gépágyúk csőtorkolatánál (a durál lövésnél kiégne). Azért nem festik mert az első sorozatnál úgyis leégne róla a festék (a kétüléses gépeken baloldalt azért festett a felület, mert csak a jobb szárnytőben van gépágyú és hozzá hővédő lemez).A festesbe a szarnytobe a kamu legbeomlonyillasok nagyon jók. Nem tudja véletlen valaki hogy melyik géppel való osszekeverest szolgálja?
Gyönyörű!!! Anno, egyszer-kétszer volt alkalmam átélni a taszáriak rácsapását a börgöndi reptéren, mikor "baráti" látogatásra érkeztek a CSRP-t megijeszteni. Még a Mi-24 volt hasonlóan "meggyőző" szemből, fűnyíró üzemmódban...most is libabőrös vagyok.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..