Szu-25 , -28, -39 / Su-25 , -28, -39 Frogfoot (Szuhoj, Szovjetunió)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

varga dima

Well-Known Member
2011. március 3.
2 166
2 907
113
DerVSi5U0AEuC1F.jpg

Perui békalábak.
Mintha osztrák lenne.... :D
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 928
86 481
113
Kiképző-gyakorló repülés közben lezuhant ma reggel az örmény légierő egyik Szu-25UB gépe. A két pilóta életét vesztette.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 928
86 481
113
Szu-25 pilóták gyakorló repülése a Keleti katonai körzetben
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 711
27 026
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 900
67 709
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Érdekes látni, hogy harci bevetésen 4 darab 500kg kaliberű bombát és B-20-as blokkokat kapott a pótosok mellé. Ez szokatlanul nagy tömegű függesztmény egy éles bevetéshez. Normálisan a biztonság kedvéért a két pótos mellé vagy egy-egy B-20-as blokk megy fel, vagy netán 2-2, esetlen 500kg-os bombafegyverzet (egyéb rakétafegyverzet), de abból is inkább csak 1-1.
Ez itt közel négy tonna függesztmény, éles bevetésen, afgán körülmények közt, gyanítom, hogy a felszállás után közvetlenül eltalált géppel, teli tankkal, berogyott futókkal.
Bátor pilóta, vagy komoly félelem a fogságbaeséstől, lefejezéstől.
 

Galcom

Well-Known Member
2010. július 2.
981
3 490
93
Érdekes látni, hogy harci bevetésen 4 darab 500kg kaliberű bombát és B-20-as blokkokat kapott a pótosok mellé. Ez szokatlanul nagy tömegű függesztmény egy éles bevetéshez. Normálisan a biztonság kedvéért a két pótos mellé vagy egy-egy B-20-as blokk megy fel, vagy netán 2-2, esetlen 500kg-os bombafegyverzet (egyéb rakétafegyverzet), de abból is inkább csak 1-1.
Ez itt közel négy tonna függesztmény, éles bevetésen, afgán körülmények közt, gyanítom, hogy a felszállás után közvetlenül eltalált géppel, teli tankkal, berogyott futókkal.
Bátor pilóta, vagy komoly félelem a fogságbaeséstől, lefejezéstől.

Sziasztok!
  • Állítólag RBK-250-es, ami így egy tonnával kevesebb. Bár tény, hogy a fotó alapján nehéz megítélni és így sem kevés.
  • A robbanás és az utána következő tűz megrongálta az elektromos rendszert, ezért nem tudta a pilóta ledobni a fegyverzetet a kényszerleszállás előtt. Persze ez nem magyarázza, hogy miért döntött így is a leszállás mellett.
  • Nem a felszállás után közvetlenül érte a találat, hanem bevetés alatt a Surobi gátnál, Kabultól 70-80 km-re egy nyolcgépes kötelék részeként.A gép irányítható maradt, így a legközelebbi kabuli repterén kényszerleszállt. (Az alakulat egyébként Bagram repterén állomásozott.) A fékek nem működtek, a gép túfutott, majd rongálódott futókkal egy aknamező mellett állt meg.
  • A gépet a tűz okozta károk miatt selejtezték, majd visszaszállították a Szovjetunióba, hogy a sérülés hatásait tanulmányozhassák és a tapasztalatokat felhasználják a továbbfejlesztés során.
00125.jpg