Az infraszóróra mondtam, hogy arra nem jó, amire kellene.Eleve a PVO-nál nincs Szu-25. Mi az, hogy "Légiközlekedési Erők". Légierő van.
"Jellemző. Csak arra nem jó, amire kellene." Mit értesz ez alatt, mert ez, így egy nagy bullshit. Miért gondolod, hogy az alap verziót használják.
A Szu-25 ("T-8" gyártmány). Gyártás kezdete: 1978. Rendszeresítés: 1981.
A Szu-25K (kommersz), export változat. A kiképző változatokkal most nem foglalkozom. A Szovjetunióban már elkészítették a Szu-25T változatot, amely kimondottan a páncélozott célok megsemmisítésére készült, rengeteg újdonsággal. 1983-1986 között 3 db prototípus, 1990-ben 8 db sorozat készült. A szabványos Szu-25 teljes fegyverarzenálja mellett a KAB-500Kr televíziós bomba és a H-25ML félaktív lézervezérlésű rakéta használható a Szu-25T változaton. Megerősítették a központi részt, a második pilótafülke helyén rádióelektronikai berendezéseket helyeztek el a burkolatban, megváltoztatták az orrot, optikai televíziót helyeztek el benne, I-251 "Skval" irányzó rendszert kapott, lézeres távolságmérővel és célmegjelölővel. HUD került beépítésre, korszerű nagy pontosságú fegyverek (pl. lézervezérlésű, csőből indítható "Vihr" rakéta) használatának lehetőségével. A csecsen háborúban sikeresen tesztelték és minden jó tulajdonsága ellenére finanszírozhatatlan volt, így 2000-ben törölték a programot.
A Szu-25T modernizációja, továbbfejlesztése volt a Szu-25TM, más néven Sz-39. Továbbfejlesztett navigációs és támadórendszerekkel, valamint jobb túlélőképességgel tervezték. A törzs alatt lévő konténerben egy "Koljo-25" lokátort hordozhatott, amely légi és tengeri célpontok ellen szolgált volna RVV-AE/R-77 valamint a hajók elleni H-31 és H-35 rakétákkal. Beépítették az AFSz-t az RSZBN navigációs rendszerét.2008-ban az orosz légierő 8 repülőgépet kapott.
A Szu-25SzM tartalmazott néhány fejlett avionikai rendszert, amelyet a Szu-25T és Szu-25TM változatokhoz terveztek. Az Orosz Légierő jelenlegi Szu-25 repülőgépeinek köztes korszerűsítése volt, melynek célja a túlélés és a harci képesség növelése. A Szu-25TM-t, a "gazdaságosabb" Su-25SzM vadászgép váltotta fel.
Amit el távolítottak (hem).
A Szu-25M1 az Ukrajnában modernizált változat.
A Szu-25KM a grúz légierőben használt modernizált változat.
A Szu-25SzM2 egy köztes modernizáció, amelyet kiváltott a Szu-25SzM3 modernizációs program. Benne a GLONASS műholdas navigációs rendszer, ami lehetővé teszi a pilóta autonóm repülését „nulla” látási viszonyok mellett. Felszerelve SzVP-24-25-tel, ami az SzVP-24 "Gefeszt" változata a Szu-25repülőgéphez. Ez lehetővé teszi a nem irányított rakéták pontosságának növelését az irányított fegyverek szintjére. Egy század rendelkezik ezzel a változattal.
A topic-ban majdnem a század összes repülőgépe megtalálható. A többi Szu-25, Szu-25SzM változatú.
A PVO is vett belőle.
Ott van a cikkben, amit betettem.