Mire indított ez légiharc rakétát?
Mire a szakállasok hármat számoltak.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mire indított ez légiharc rakétát?
Volt már.
Vojennaja Prijomka:
Szu-25SzM3, Szupergracs
Akkora az orosz elektronika, hogy csak a régi kétüléseseket tudják feljavítani.Volt már.
2016. október elején Kubinkában megkezdődtek a Su-25SM3 támadórepülőgép repülési tesztjei , amelyet a JSC "121 Aviation Repair Plant" korszerűsítettek - ez egy "50 piros" farokszámú és Su-25SM3 sorozatszámú repülőgép. -06 (fedélzeti: RF-95489 ). A Su-25SM3 a Su-25SM-en alapuló repülőgép mélyreható módosítása, amely GLONASS navigációs rendszerrel van felszerelve, amely képes akár 10 m-es pontossággal programozni a térképen a végpontot. A pilótafülke egy digitális kijelző, amely képes megjeleníteni a talaj és a levegő állapotát. A jármű harci hatékonysága 3-szor javult a többi módosításhoz képest. A fejlesztések középpontjában a Vitebsk-25 elektronikus hadviselési rendszer áll, amelyet a Samara Research Institute (Ekran) fejlesztett ki. A vitebszki létesítmény egy radar-figyelmeztető rendszert, az ultraibolya iránymérőket a rakéták kilövéséhez, valamint egy erős zavaró berendezést tartalmaz. Az Izvesztyija által idézett forrás szerint az elektronikus ellenintézkedések komplexumában nemcsak egy sugárzásjelző állomás található, hanem a hőcsapdák mellett infravörös vezérlésű rakéták vakító berendezése is - a Northrop-Grumman által gyártotthoz hasonló -. Ezt a rendszert úgy tervezték, hogy megvédje a Szu-25SM3-at minden támadástól, a Stinger ember által hordozható légvédelmi rendszerektől a Patriot légvédelmi rakétarendszerekig. |
|
Módosítás | Szu-25SM3 |
Szárnyfesztávolság, m | 14.36 |
Repülőgép hossza, m | 15.53 |
Repülőgép magasság, m | 4.80 |
Szárny területe, m2 | 33,70 |
Súly, kg | |
üres repülőgép | 9185 |
normál felszállás | 14600 |
maximális felszállás | 17600 |
Üzemanyag | |
belső üzemanyag, kg | 3000 |
PTB | 2 |
motor típusa | 2 db R-195 turbóhajtómű |
Tolóerő, kN | 2 x 44,13 |
Maximális sebesség, km/h | |
a föld közelében | 975 |
magasan | M=0,82 |
Komp hatótáv, km | 1950 |
Harci sugár, km | |
magasan | 650 |
a föld közelében | 320 |
Praktikus mennyezet, m | 7000 |
Max. harci használat magassága | 5000 |
Max. üzemi túlterhelés | 6.5 |
Legénység, emberek | egy |
Fegyverzet: | egy 30 mm-es kétcsövű GSh-30-2 ágyú az alsó orrban 250 tölténnyel. harci teher - 4400 kg 10 keményponton, normál terhelés - 1340 kg bombaterhelés: Akár 8 db lézervezérelt bomba, 8-10 db 500-250 kg-os bomba, 32 db 100 kg-os bomba, páncéltörő bomba, NUR napalm tank : 8-10 UB-32-57 (320 (252) x 57 mm) vagy 8-10 240 mm-es kilövő, S-5 (57 mm), S-8 (80 mm), S-24 (240) típusú NAR blokkok mm) és S-25 (340 mm). UR: levegő-levegő R-60 rövid hatótáv és UR R-27R (E), RVV-AE (R-77) és R-73 közepes hatótávolság. levegő-felszín Kh-25ML, Kh-29L és S-25L SPPU-22 konténerek kétcsövű, 23 mm-es GSh-23L löveggel, 260 tölténnyel. |
Jellemző. Csak arra nem jó, amire kellene.
elkapó horoggalA Kubinkai Repülőgépjavító üzemben felújított Szu-25UTG (napjaink)
Szerintem ahhoz, már nem nagyon van alkatrész sem abban a formában amiben beépítésre került a 80-as években.Ugye már ezekben az SM-ben már nem az a szovjet stilizált RWR van?
De itt a pilótafülke nézd meg magad.Ugye már ezekben az SM-ben már nem az a szovjet stilizált RWR van?