Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Annyit azért nem.Az IDF szakértői szerint ha a 21-esek bádogos munkája elérte volna a Phantm színvonalát az 20% körüli hatótávnövekedést eredményezett volna.
Végre valamiben egyetértünk. Megy ez "nyomod a kretént stb..." nélkül is. Vagy csak vasàrnap vagy ilyen megbékélő kedvbenNem. Azt, hogy pontosan ez az a mentalitásbeli külünbség, ami miatt Oo. ott tart ahol és DK és Svédország elérte azt, amit.
Ez inkább csak valami fricska az oroszokkal szembe. Mégis mi az izémtől lett a 21-esek bádogos munkájának ekkora légellenállása úgy, hogy az érdes / egyenetlen felületeknek kisebb a légellenállása (pl cápabőr, golflabda, stb)?! És ha igaz, akkor az oroszok erre hogy nem jöttek rá és hogy nem változtattak rajta? 20% hatótávnövekedésért ugyanazon a gépen belűl 50 mérnök 10 évig vért pisil, hogy összehozza.Az IDF szakértői szerint ha a 21-esek bádogos munkája elérte volna a Phantm színvonalát az 20% körüli hatótávnövekedést eredményezett volna.
Összeszerelés minőséget említettek gondolom itt a bádogos munkár gondoltak nem minden másra.De az is beszédes,hogy a Lancerek mindent sokkal dinamikusabban jobban a határon vagy azt átlépve adtak elő egy repülőnapon mint a mi gépeink anno(szemmel láthatóan kívülről szemlélve).Az aranysasban ezt azzal magyarázták,hogy a beépített izraeli műszerek jobb minősége és nagyobb pontossága lehetővé teszi,hogy tényleg kirepülje a pilóta a gépből ami benne van.Annyit azért nem.
a minőségnek nincs köze, hogy ki, hol és hány emberrel gyártja. új gépek kellenek, új műszerezés, jó szoftverek, sok gyakorlat, munkahelyi tréning és rengeteg idő! ha kevés az ember, de az előbbiek mind megvannak, akkor csak tovább fog tartani a gyártási ciklus, de nem lesz rosszabb a minőség. szerintem itt az a gond, hogy a szu- 35 tegnapra kell a légierőnek!Az a baj,hogy a SZU-35Sz-eket keleten gyártják ahol hiány van a képzett munkaerőben(többeközt azért mert elmennek nyugatra a másik Szuhoj gyárba)
emiatt nehéz tartani azt a minőséget amit máshol bár az eddig elkészült PAK-FA példányokra nem lehet panasz igaz a T-50 még nem képezheti összehasonlítás tárgyát.
A csehszlovák 21-esek ugyan azok alapján a dokumentációk alapján készültek mint a szovjet gépek még is sokkal jobb volt a bépek összeszerelési minősége...Ez inkább csak valami fricska az oroszokkal szembe. Mégis mi az izémtől lett a 21-esek bádogos munkájának ekkora légellenállása úgy, hogy az érdes / egyenetlen felületeknek kisebb a légellenállása (pl cápabőr, golflabda, stb)?! És ha igaz, akkor az oroszok erre hogy nem jöttek rá és hogy nem változtattak rajta? 20% hatótávnövekedésért ugyanazon a gépen belűl 50 mérnök 10 évig vért pisil, hogy összehozza.
Tehát ezen országok jobb vadászgépeket gyártanak mint az oroszok? Vagy társadalmi problémájuk nincs? Imádom az ilyen elnagyolt kijelentéseket. Én pl. nem szívesen élnék a sok starcraft rajongó manga őrült közt, ahol legalább akkora a korrupció mint az oroszoknál, a svédek meg a liberális multikultival saját magukat lőtték lábon, kb 30 éve. Ha mégis a vadászgép gyártást nézzük, szerintem mentalitás ide oda, egyik sem képes önerejéből komoly vadászt gyártani, csak az orosz.Nem. Azt, hogy pontosan ez az a mentalitásbeli külünbség, ami miatt Oo. ott tart ahol és DK és Svédország elérte azt, amit.
Nem aza nagy baj,hogy kevés az ember hanem az,hogy képzetlen mert aki szerzett egy kis tapasztalatot és nem idióta megy a nyugatra többszörös pénzért SZU-30-at gyártani...a minőségnek nincs köze, hogy ki, hol és hány emberrel gyártja. új gépek kellenek, új műszerezés, jó szoftverek, sok gyakorlat, munkahelyi tréning és rengeteg idő! ha kevés az ember, de az előbbiek mind megvannak, akkor csak tovább fog tartani a gyártási ciklus, de nem lesz rosszabb a minőség. szerintem itt az a gond, hogy a szu- 35 tegnapra kell a légierőnek!
MIG-21 walkaround képeket nézegessél és rájössz. Kiálló lemezfelületek és szegecs, mert süllyesztett fejű szegecset nem használtak, stb.Ez inkább csak valami fricska az oroszokkal szembe. Mégis mi az izémtől lett a 21-esek bádogos munkájának ekkora légellenállása úgy, hogy az érdes / egyenetlen felületeknek kisebb a légellenállása (pl cápabőr, golflabda, stb)?! És ha igaz, akkor az oroszok erre hogy nem jöttek rá és hogy nem változtattak rajta? 20% hatótávnövekedésért ugyanazon a gépen belűl 50 mérnök 10 évig vért pisil, hogy összehozza.
Ja, és ez a komment tipikusan a magyarázom a bizonyítványt. Hihetetlen, hogy egyesek még mindig a gány munkát ennyivel intézik el...Ez inkább csak valami fricska az oroszokkal szembe. Mégis mi az izémtől lett a 21-esek bádogos munkájának ekkora légellenállása úgy, hogy az érdes / egyenetlen felületeknek kisebb a légellenállása (pl cápabőr, golflabda, stb)?! És ha igaz, akkor az oroszok erre hogy nem jöttek rá és hogy nem változtattak rajta? 20% hatótávnövekedésért ugyanazon a gépen belűl 50 mérnök 10 évig vért pisil, hogy összehozza.
Meg az új repvezérlő rendszer is. Meg eleve az, hogy ezt a jenki és egyes arab pilóták is kirepülték a gépből. Az orosz üzemeltetési szabályzat szimplán nagyon konzervatív volt. Egy jó pilóta sokkal tovább el tudta vinni a gépet, mint amit a üsz megengedett...Összeszerelés minőséget említettek gondolom itt a bádogos munkár gondoltak nem minden másra.De az is beszédes,hogy a Lancerek mindent sokkal dinamikusabban jobban a határon vagy azt átlépve adtak elő egy repülőnapon mint a mi gépeink anno(szemmel láthatóan kívülről szemlélve).Az aranysasban ezt azzal magyarázták,hogy a beépített izraeli műszerek jobb minősége és nagyobb pontossága lehetővé teszi,hogy tényleg kirepülje a pilóta a gépből ami benne van.
ez nem igaz.keleten többet fizetnek, még ingyen lakást is kapsz és van olyan, aki nyugatról költözik keletre, mégha csak 1-2 évre is. a képzettséggel nem lehet gondjuk. csak idő kell a gyakorlathoz és sok minden máshoz is. a németeknek 10 évükbe telt, amíg az audiból sikerült egy vw szintű minőséget oszehozniuk és ott sem az emberekkel vagy a pénzzel volt a gond, hanem egyszerűen enyi idő, amíg atszervezték az egészet és ma már az audi lett a luxus és a minőség a vw-nél.Nem aza nagy baj,hogy kevés az ember hanem az,hogy képzetlen mert aki szerzett egy kis tapasztalatot és nem idióta megy a nyugatra többszörös pénzért SZU-30-at gyártani...
Keleten nagy probléma a képzett munkaerő mert senki nem akar világ segglyukának a közepén élni ahol ráadásul marha hideg is van.ez nem igaz.keleten többet fizetnek, még ingyen lakást is kapsz és van olyan, aki nyugatról költözik keletre, mégha csak 1-2 évre is. a képzettséggel nem lehet gondjuk. csak idő kell a gyakorlathoz és sok minden máshoz is. a németeknek 10 évükbe telt, amíg az audiból sikerült egy vw szintű minőséget oszehozniuk és ott sem az emberekkel vagy a pénzzel volt a gond, hanem egyszerűen enyi idő, amíg atszervezték az egészet és ma már az audi lett a luxus és a minőség a vw-nél.
ezt honnan veszed? azt mondják nekik a munkahelyükön, hogy mész és kész is. a svédeknél sokkal szarabb az időjárás.mégegyszer leírom, a munkaerő hiánynak nincs köze a termék minősegéhez, csakis az adott időn belül legyártható darabszámot befolyásolja.Keleten nagy probléma a képzett munkaerő mert senki nem akar világ segglyukának a közepén élni ahol ráadásul marha hideg is van.
Valamelyik magyar példány két szárnyának a vastagsága között 5 mm volt. Ezért.Ez inkább csak valami fricska az oroszokkal szembe. Mégis mi az izémtől lett a 21-esek bádogos munkájának ekkora légellenállása úgy, hogy az érdes / egyenetlen felületeknek kisebb a légellenállása (pl cápabőr, golflabda, stb)?! És ha igaz, akkor az oroszok erre hogy nem jöttek rá és hogy nem változtattak rajta? 20% hatótávnövekedésért ugyanazon a gépen belűl 50 mérnök 10 évig vért pisil, hogy összehozza.
Működésben nincs különbség, lényeg a felület érdessége, hogy azzal javul a légellenállás. Lehet ha a kisebb / nagyobb méretű gödrök vagy formák jobban / rosszabbúl befolyásolják a légellenállást egymáshoz képest de ha kicsiben működik akkor valószínűleg nagyban is és jobb lesz, mint a sima felület.A cápabőrős és a golflabdás példa totálisan rossz, mert halmas különbség van akaözött, hogy mm-es vagy mikronos érdességről beszélünk..
Mégis milyen bizonyítványt magyaráztam? Mondtam, hogy szebb a szar bádogosmunka? Ideje lenne nem beleképzelj dolgokat mások írásaiba és azt olvasdt ami ott le van írva. Azt írtam, hogy nincs ahogy 20%-os hatótávnövelést előrjenek a sima felületekkel, mert még az egyenetlen felület is csökkenti a légellenállást.Ja, és ez a komment tipikusan a magyarázom a bizonyítványt. Hihetetlen, hogy egyesek még mindig a gány munkát ennyivel intézik el...
Se a cápa(bőr), se a golflabda meg se közelíti azt a sebességtartományt, ahol ezek a gépek repülnek, az érdes felületek kisebb légellenállása nem a harcigépek sebességtartományára vonatkozik!!Ez inkább csak valami fricska az oroszokkal szembe. Mégis mi az izémtől lett a 21-esek bádogos munkájának ekkora légellenállása úgy, hogy az érdes / egyenetlen felületeknek kisebb a légellenállása (pl cápabőr, golflabda, stb)?! És ha igaz, akkor az oroszok erre hogy nem jöttek rá és hogy nem változtattak rajta? 20% hatótávnövekedésért ugyanazon a gépen belűl 50 mérnök 10 évig vért pisil, hogy összehozza.