Az F-16 fotókon a törzs szerelőnyílásanak szélén meg a pilonon azonosíthatók csavarok, a pilon alsó szélén és a szerelőnyílások közötti borítólemezeken is nagy részben csavarok vannak, de a lemez-illesztések szélein (van ahol 2-2 sorban is) azok szegecsek.
Az F-15 fotón csak csavart láthatsz, a burkolat szélén körben "hexagonal", azaz "magyarul"
imbusz-csavarokkal (hatszögletű kulcs kell a szereléshez).
A Tornado-fotón különíthetők el legjobban a süllyesztett fejű anker (kereszthornyú) csavarok és a szegecsek, de csak akkor ha jó a monitorod és a szemed, ha az egyik is hibádzik egy kicsit akkor a szegecset már szerintem nem fogod látni a képen. A Jaguar orrán is messziről virít az 5 csavar, a szegecsek meg alig láthatóak - de ezek is csak jó monitorral/szemmel!
Egyébként eddig a svéd gépeken láttam a legszebb szegecselési munkát, gyakorlatilag csak itt-ott volt látható a tökéletesen sima felületen, a Viggenen is nagyon jó volt (pedig egyik se volt új gép!), majdnem vagy kb. velük egy szinten voltak az F-15-ök és F-16-ok minőségben, a többi európai tipuson általában könnyebben, messzebbről észrevehetőek voltak a szegecs-sorok, tehát nem volt annyira közel a tökéleteshez a szegecselés, de maga a lemezek felülete mindegyiken tökéletesen sima volt, nem voltak behúzódások a szegecs-soroknál, mint ami pl. a MiG-21 fotón a belépőélnél is látható és élőben több helyen is megfigyelhető. A szovjet gépek közül messze kiemelkedett minőségben a Jak-28 lemezmunkája és szegecselése, ez jobb volt pl. a nyugat-európaiaknál is, a többi szovjet típus kb. a ny.-európaiaknak azoknak megfelelő, kivéve a MiG-típusokat amik ilyen szempontból a leggyengébb kivitelűek voltak, elég sok bolt a lemez-behúzódás a szegecs-soroknál és a hullámos lemez-felület. A MiG-éknél ráadásul sok helyen a süllyesztett fejű csavarok feje se tökéletesen sík volt, hanem kissé kiemelkedő lencsefejű csavarokat is használtak sok felületen, ez is látható a molni által felrakott fotón.