Ettem, szépen okosan. Pont eleget, de nem sokat, kímélőt, de fehérjedúsat. Alkoholt nem fogyasztottam.Inkább menj és vacsorázz meg.
Ettem, szépen okosan. Pont eleget, de nem sokat, kímélőt, de fehérjedúsat. Alkoholt nem fogyasztottam.Inkább menj és vacsorázz meg.
Vagy konkrét példa. Nekük még a 75 km-es Sz-300PMU-t sem akartak adni adósság fejében, de 29-est igen...Az oroszok mindig hajlandóak voltak a csúcsvadászgépet előbb eladni, mint a csúcs SAM-et. Akkor lenne ez a helyzet, ha holnap felbukkanna az, hogy Sz-400 eladó...
Valakinek azért csak átjött, hogy mi az ördögről írok... A lényeg mindíg a részletekben lakozik. Simán elképzelhető, hogy apró, de fontos részletekben, mivel mondjuk pont a Zaszlon óta gyűrik ezt a technológiát, már többet kitapasztaltak, mint a Kínaiak az AESA-PESA rendszerben együtt, és van mit tanulni - ellesni - ellopni tőlük.Lehet műszakilag megindokolni hogy az AESA rendszerű lokátorok miért tudnak többet mint a PESA lokátorok, illetve ezek a doppler impulzus lokátoroknál DE!!!
A világon az utolsó légiharcok során még minden oldalon doppler-impulzus radarokkal felszerelt repülőgépek vettek részt. Gyakorlatilag az AESA-PESA csak gyakorlatokon került össze, Akárcsak AESA-Doppler, PESA-Doppler. Ráadásul pld. lehetséges olyan AESA vs PESA összecsapás, ahol az AESA pld. kisebb hatótávoláságú, gyengébb teljesítményű stb. Attól mert valami AESA elven működik attól még nem biztos, hogy az ellenfél PESA lokátora felett áll. A radaroknak sok más jellemzőjük is van. Szóval nem okos dolog csak a működési elv alapján már eleve eldönteni, hogy AESA akkor az mindent leradíroz, a doppler impulzusos gép meg biztos lelövés... .. és akkor ott van még az elektro optikai érzékelők, a MAWS léte, nemléte vagy éppen a fegyverzet kérdése...
Mit akarsz ezzel a vietnami géppel?

Hogy kínai!!! Nézd meg a feségjelet. Kínai gép vietnámi álcaszinekkel.
A lehetetlennek látszó 2020as ügyeket jó ütemben teljesítik. Ebben a cikkben, mint olvashattad, elvekről volt szó. Mégpedig olyan elvekről, ami minden cikk nélkül is világos. Az oroszoknak érdeke bármit eladni, a kínaiaknak meg érdeke bármit megvenni. Minden az időponttól, az ártól és a darabszámtól függ. Ezeket a görbéket szépen fel lehet rajzolni. Ahol a csájnízok görbéje metszi az oroszokét, létrejön az üzlet. Ez alól kivételek a nuki fegyverek.Az a gondom az orosz főmuftikkal, hogy annyiszor akkora ökörségeket nyilatkoztak, hogy egy idő után azt sem hittem el amit kérdeztek. Emlékez csak vissza a 2020-as dátumhoz köthető fantasztikus beharangozásaikre.
Meg lessz a 8 Borej. Új Tu-160asok. Hadrendbe áll az új Pak-fa. Armata harckocsik. Az első vonalnak elég Ratyi felszerelés. Működő Glonass. Amiben szerintem le lesznek maradva, az a rengeteg műhold. Azt viszont nem is emlegették.Igen tudom, de akkor is hüllyeségeket mondtak. Olyanokat, hogy minden kiegészítő hajót kicserélnek a haditengerészetnél meg mittoménmike lecserélnek stb. stb. Olyan dolgok, amik méretüknél fogva irreálisak.
Borej, Armata.Ehhez persze tennék hozzá hogy a 4.5 gen gépek jelenlegi ütemben zajló kibocsátása a folyamatos politikai akarat megléte esetén eleve tarthatónak tűnt.
Igazából a PAK-FA és a PAK-DA a kemény dió, meg a Tu-160-asok gyártásának újraindítása.
A még a szovjet időkben elkezdett Szuhojokat meg MiG-eket azért kalapálgatták folyamatosan, ha másért nem, hát exportra, így azokat megoldották lendületből.
A baj inkább láthatólag azzal van/lesz, amikor valamit nulláról indulva kell (esetenként újra-)gyártani.
Régen még feneketlen volt a kassza, most azért enyhén szólva nem.

Ennyi csúszás ennél sokkal jobb(an eleresztett) családokban is előfordul.PakFa nem kemény dió az 2015ben áll hadrendbe. Illetve 2016ban. Ja nem, https://htka.hu/2015/09/28/2017-tol-allhat-hadrendbe-a-pak-fa/ 2017ben.![]()
Borej, Armata.
Meg lessz a 8 Borej. Új Tu-160asok. Hadrendbe áll az új Pak-fa. Armata harckocsik. Az első vonalnak elég Ratyi felszerelés. Működő Glonass. Amiben szerintem le lesznek maradva, az a rengeteg műhold. Azt viszont nem is emlegették.
Borej: ez elsőt 1996-ban kezdték el építeni, 2008-ban bocsátották vízre és a 2013-ra már szolgálatba is állították. Ez akárhogy is számolom, 17 év.
A másodikhoz 9 év kellett (2004-2013), a harmadikhoz 8 (2006-2014). Igaz, a maradék öt már épül, kérdés hogy meddig.
Összehasonlításképp ez egyik Tájfun esetén se volt több, mint 4-5 év.
Nem lehet osszehasonlítani a szovjet korszakban létezett ipari hátteret -Tajfun és az onálló Oo korszakot , amikor szinte mindent a nulláról kellett kezdeni.
Ennyi csúszás ennél sokkal jobb(an eleresztett) családokban is előfordul.
Nem lehet osszehasonlítani a szovjet korszakban létezett ipari hátteret -Tajfun és az onálló Oo korszakot , amikor szinte mindent a nulláról kellett kezdeni.
A 2020as program akkor is jól halad. Már ha a többi hülyeség is. Egyáltalán nem állnak olyan szarul, mint állhatnának. Spanyolország méretű gazdasággal 50x hatékonyabb hadsereget tartanak fenn. Ha most a pincében agyonlőnék a Voronyezsi Gépgyár volt igazgatóját, még ennél is jobban mennének a dolgok.Vissza lehet lapozni ezt a csuszást én 2010ben megmondtam. Nyomta a főmufti a prt. És ez a beszélgetés innen indult.
Na de ha ismerik a helyzetet akkor mért beszélnek folyton hülyeségeket. És ha már 100* is segget csináltak a szájukból akkor meg mért higyjen el nekik bárki bármit?
Amúgy nagyon kevés dolog megy 0ról, Borejt már a 80as években tervezték. (96os gericfektetés is csak Szu összeomlása miatt lett 96 egyébként már 91től épült volna.)
Nem voltál valami nagy orákulum. Minden hadiprogram mindig csúszik.A 2020as program akkor is jól halad. Már ha a többi hülyeség is. Egyáltalán nem állnak olyan szarul, mint állhatnának. Spanyolország méretű gazdasággal 50x hatékonyabb hadsereget tartanak fenn. Ha most a pincében agyonlőnék a Voronyezsi Gépgyár volt igazgatóját, még ennél is jobban mennének a dolgok.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..