Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát nem egészen van így, már az F-4 Pantomnak is lógott az orra, aztán a MiG-29-nek is, stb., ez a manőverező légiharc lehetősége miatt van. Nagy túlterhelésű manőver közben ha megfelelő előretartással akart célozni a gépágyúval a pilóta, akkor a korábbi típusoknál a szükséges húzás/állásszög miatt a gép orra már kitakarta a célt!! Megoldás: "lelógatták" kissé az újabb típusok orrát, vagy a pilóta magasan kiemelve a törzsből egy "kakasülőn" nézhet ki a gépből (F-15, F-16, Euerofighter, Rafale stb.).Sosem értettem a Szu-27 családnál, hogy aerodinamikailag hogy jön ki az, hogy a gép orra, a törzs első harmada lefelé hajlik. A világ talán össze más gépe - leegyszerűsítve - egy hosszú cső. De itt nem.
Jól látom, hogy egy helyben ül a gázsugáron?
Nem egy helyben, csak nagyon lassan repül, így nagyon kicsi a távolodási sebesség ezért a gumioptikán keresztül nem érzékelhető.Jól látom, hogy egy helyben ül a gázsugáron?
Mennyire "hétköznapi" képesség ez a vadászgépek között?
Itt azért rendben van a bádogmunka.Elképesztően jól néz ki egy gyári új Szu-35Sz:
Itt azért rendben van a bádogmunka.