Ok, és mennyi repült órából...? Mert az kéne megnézni.
Hát itt a baj. Ha valakiknél, pont az indiai légierőnél és a HAL gyári tesztcsapatánál kellene, hogy legyen a legtöbb repült óra a típussal.
És a HAL gyártósorának és gyári minőségellenőr és minőségbiztosító csoportjának kéne az Irkut után a legtapasztaltabbnak lennie, erre képesek összehozni ezt.
Persze, lehet, hogy egy nagytestű madár volt ismét, ami nettó pech, nem tudom én se. De azért ez már a nyolcadik Szu-30MKI és idáig állítólag mindig műszaki hiba volt a fő ok.
Szerintem nagyon egydimenziós adat csak az indiaiak repült óráit nézni, amikor lokálisan nyolcszor annyi gépveszteséget hoznak össze, mint az összes többi üzemeltető együttvéve. Indiának van idáig 240 Szu-30MKI gépe, amiből 220-at a HAL szerelt össze. Az összes többi üzemeltetőnek összesen van kb 180 darab gépe, mind orosz gyártású. Persze, meg kéne nézni azt is, hogy az idáig elveszett 8 MKI-ból hány darab volt orosz és mennyi volt HAL-gyártmány.
Ha arra akarsz célozni, hogy "ahol gyalulnak, ott forgács is van", meg kéne nézni, hogy az indiaiakhoz hasonló repült órákkal operáló légierőknél is ilyen repesemény szám van-e, mint náluk.