Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Ha ezek elszállnak 40-50km-t akkor megeszem a nemlétező kalapom. Esetleg úgy tudják, ha 1M-al indítják 10-20k méteren.
A GBU-15 siklóbombára elég ránézni. Ott is kb. a szuperszonikus F-111 loftolással ment el úgy 30 km-re.

gbu15_4.jpg


Egy nagy hatótávolságú siklóbomba az ilyen.
maxresdefault.jpg



boeing-jdam-er-gps-guided-bomb-timm-ziegenthaler.jpg
 
Annó még a Kővári Laci is írt róla akkor a Top Gun-ban, mikor a Szu-37-es Le Bourget-ban nem tudta behúzni a fútóját, de Jevgenyij Frolov azért valamennyire lerepülte a programot. Elég érdekes látványt nyújtva:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nyilván a kerozin kifogyasztása miatt is célszerűbb volt inkább bömböltetni az utánégetőket és akkor már előadott egy-két figurát a nyitott futós sebességtartományon belül. De ahogy a videó leírásában is szerepel, egy kapcsolót nem a megfelelő helyzetbe állítottak felszállás előtt, így esett meg a malőr.
 
Annó még a Kővári Laci is írt róla akkor a Top Gun-ban, mikor a Szu-37-es Le Bourget-ban nem tudta behúzni a fútóját, de Jevgenyij Frolov azért valamennyire lerepülte a programot. Elég érdekes látványt nyújtva:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nyilván a kerozin kifogyasztása miatt is célszerűbb volt inkább bömböltetni az utánégetőket és akkor már előadott egy-két figurát a nyitott futós sebességtartományon belül. De ahogy a videó leírásában is szerepel, egy kapcsolót nem a megfelelő helyzetbe állítottak felszállás előtt, így esett meg a malőr.
A teljes eredeti programot nem tudta lerepülni, hiszen nyitott futós sebesség korlát volt. Az improvizációhoz mit szóltak a szervezők?
Az tudom, hogy az angoloknál, ha valaki eltér, akkor dádá van és letiltás. Itt nem volt ilyen?
 
A teljes eredeti programot nem tudta lerepülni, hiszen nyitott futós sebesség korlát volt. Az improvizációhoz mit szóltak a szervezők?
Az tudom, hogy az angoloknál, ha valaki eltér, akkor dádá van és letiltás. Itt nem volt ilyen?
Le Bourget, kilencvenes évek, orosz bemutató.
Volt némi tradícionális szimpátia és részrehajlás, nameg a szabályok is enyhébbek voltak.
 
Másfél tonnás bomba statikus célpontok támadásához való.Mozgó célpontokra ez lenne ehez hasonló lenne ideális.
Tulajdonképpen a fasza adatkapcsolat korában nem is kellene fegyveroperátor. A pilóta dolga csak az lenne, hogy oldja a bombát, az ügyeletes operátor meg a fotelból célra vezetné.
 
  • Tetszik
Reactions: gafzhu
Csak arra gondolok, hogy ha nem tudod hol keresd a célpontot, a legújabb generációs konténered semmit sem fog érni.
Az APG-70 radar lehetővé teszi a legénység számára, hogy nagyobb távolságból észleljék a földi célpontokat; Az egyik jellemző az, hogy a célterület átsöprése után a legénység lefagyaszthatja a levegő-föld térképet, majd levegő-levegő módra válthat a légi fenyegetések keresésére. A levegő-felszín fegyverleadás során a pilóta képes a levegő-levegő célpontok észlelésére, célba vételére és megfogására, miközben a WSO a földi célpontokat jelöli ki. Az APG-70-et az AN/APG-82 (v)1 aktív elektronikusan pásztázott tömbradar váltja fel , amely 2010 januárjában kezdte meg a repülési teszteket, és a kezdeti üzemképesség 2014-ben várható. [39]

Inerciális navigációs rendszere lézergiroszkóp segítségével folyamatosan figyeli a repülőgép helyzetét, és információt szolgáltat a központi számítógépnek és más rendszereknek, beleértve a digitális mozgótérképet mindkét pilótafülkében. A kis magasságú navigációs és célzó infravörös éjszakai ( LANTIRN ) rendszert kívülről, a motor szívónyílásai alatt szerelték fel; lehetővé teszi a repülőgépek számára, hogy alacsony magasságban, éjszaka és bármilyen időjárási körülmények között repüljenek, hogy különféle precíziós irányítású és nem irányított fegyverekkel támadják meg a földi célpontokat. A LANTIRN rendszer kivételes pontosságot biztosít az F-15E-nek éjjel-nappal, valamint rossz időjárás esetén is, és két, a repülőgép külsejére erősített tokból áll. Éjszaka a LANTIRN videoképe kivetíthető ahead-up display (HUD), amely infravörös képet készít a talajról.
Ez ebben a formában nem igaz hogy önmagában nem ér semmit a konténer.:
A Sniper egyetlen, könnyű célzódoboz , sokkal kisebb aerodinamikai légellenállással , mint az általa helyettesített rendszerek [ idézet szükséges ] . Képfeldolgozása lehetővé teszi a légi személyzet számára, hogy a legtöbb ellenséges légvédelem hatótávolságán kívül eső taktikai méretű célpontokat észleljenek, azonosítsanak és leküzdjenek, ami döntő szerepet játszik az ellenséges légvédelmi küldetések megsemmisítésében. Támogatja a városi szerepvállalásokat is a sugárhajtású zajtartományon túl a felkelés elleni műveletekhez. 3-5-szörösére növeli az észlelési tartományt a régebbi LANTIRN rendszerhez képest [ idézet szükséges ], és jelenleg az Egyesült Államok légierejének és többnemzetiségű F-16 , F-15 , B-1B , CF-18 , Harrier , A-10 , B-52 és Tornado repülőgépeken repül.
Sniper x
A pod tartalmaz egy nagyfelbontású középhullámú FLIR -t, kétmódusú lézert, látható fényű HDTV-t, lézeres spotkövetőt, lézerjelölőt, videó adatkapcsolatot és digitális adatrögzítőt. [2] A fejlett érzékelők és a képstabilizátort magában foglaló képfeldolgozás lehetővé teszik a célpontok olyan távolságból történő azonosítását, amely minimálisra csökkenti a védekező ellenséges rendszereknek való kitettséget. A kettős üzemmódú lézer szembiztos módot kínál városi harci és kiképzési műveletekhez, valamint egy lézervezérelt bombajelölő lézert.
 
Az APG-70 radar lehetővé teszi a legénység számára, hogy nagyobb távolságból észleljék a földi célpontokat; Az egyik jellemző az, hogy a célterület átsöprése után a legénység lefagyaszthatja a levegő-föld térképet, majd levegő-levegő módra válthat a légi fenyegetések keresésére. A levegő-felszín fegyverleadás során a pilóta képes a levegő-levegő célpontok észlelésére, célba vételére és megfogására, miközben a WSO a földi célpontokat jelöli ki. Az APG-70-et az AN/APG-82 (v)1 aktív elektronikusan pásztázott tömbradar váltja fel , amely 2010 januárjában kezdte meg a repülési teszteket, és a kezdeti üzemképesség 2014-ben várható. [39]

Inerciális navigációs rendszere lézergiroszkóp segítségével folyamatosan figyeli a repülőgép helyzetét, és információt szolgáltat a központi számítógépnek és más rendszereknek, beleértve a digitális mozgótérképet mindkét pilótafülkében. A kis magasságú navigációs és célzó infravörös éjszakai ( LANTIRN ) rendszert kívülről, a motor szívónyílásai alatt szerelték fel; lehetővé teszi a repülőgépek számára, hogy alacsony magasságban, éjszaka és bármilyen időjárási körülmények között repüljenek, hogy különféle precíziós irányítású és nem irányított fegyverekkel támadják meg a földi célpontokat. A LANTIRN rendszer kivételes pontosságot biztosít az F-15E-nek éjjel-nappal, valamint rossz időjárás esetén is, és két, a repülőgép külsejére erősített tokból áll. Éjszaka a LANTIRN videoképe kivetíthető ahead-up display (HUD), amely infravörös képet készít a talajról.
Ez ebben a formában nem igaz hogy önmagában nem ér semmit a konténer.:
A Sniper egyetlen, könnyű célzódoboz , sokkal kisebb aerodinamikai légellenállással , mint az általa helyettesített rendszerek [ idézet szükséges ] . Képfeldolgozása lehetővé teszi a légi személyzet számára, hogy a legtöbb ellenséges légvédelem hatótávolságán kívül eső taktikai méretű célpontokat észleljenek, azonosítsanak és leküzdjenek, ami döntő szerepet játszik az ellenséges légvédelmi küldetések megsemmisítésében. Támogatja a városi szerepvállalásokat is a sugárhajtású zajtartományon túl a felkelés elleni műveletekhez. 3-5-szörösére növeli az észlelési tartományt a régebbi LANTIRN rendszerhez képest [ idézet szükséges ], és jelenleg az Egyesült Államok légierejének és többnemzetiségű F-16 , F-15 , B-1B , CF-18 , Harrier , A-10 , B-52 és Tornado repülőgépeken repül.
Sniper x
A pod tartalmaz egy nagyfelbontású középhullámú FLIR -t, kétmódusú lézert, látható fényű HDTV-t, lézeres spotkövetőt, lézerjelölőt, videó adatkapcsolatot és digitális adatrögzítőt. [2] A fejlett érzékelők és a képstabilizátort magában foglaló képfeldolgozás lehetővé teszik a célpontok olyan távolságból történő azonosítását, amely minimálisra csökkenti a védekező ellenséges rendszereknek való kitettséget. A kettős üzemmódú lézer szembiztos módot kínál városi harci és kiképzési műveletekhez, valamint egy lézervezérelt bombajelölő lézert.
Köszi a wikipedia cikket.
Hírszerzésre gondoltam.