Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Köszi a wikipedia cikket.
Hírszerzésre gondoltam.
Arra ott az EC8 Join stars kifejezetten földi célpontok felderítésére.Amúgy az említett strike eagle még az eredeti APG70-es radarral is képes viszonylag nagy távolságból célpontokat felderíteni.Arról nem tudok most infót hogy a Su 30/34/35 radarja mennyire van optimalizálva földi célpontok,járművek felderítésére.
 
Arra ott az EC8 Join stars kifejezetten földi célpontok felderítésére.Amúgy az említett strike eagle még az eredeti APG70-es radarral is képes viszonylag nagy távolságból célpontokat felderíteni.Arról nem tudok most infót hogy a Su 30/34/35 radarja mennyire van optimalizálva földi célpontok,járművek felderítésére.
Milyen hatékonysággal derít fel a J-STARS földi célpontokat mondjuk egy erdőben?
 
Milyen hatékonysággal derít fel a J-STARS földi célpontokat mondjuk egy erdőben?
Lényegében egy földi célpontokra optimalizált "awacs"a hasa alatt egy nagy méretű radarral.Pontos műszaki adatokat nem tudok írni de nagy hatékonysággal derít fel harcjárműveket.Hasonlóan a strike eagle is.Arról meg nem tudok hogy mennyire árnyékolná le egy harckocsi radarképét egy erdős vidék.
 
Sokszor megnéztem már ezt a videót, mert iskolapéldája a tökélyre fejlesztett fly by wire rendszerek kimaxolásának, de csak most vettem észre, hogy 2:01-nél a hajtómű, rögvest a bemutató megkezdése utáni első manővere előtt bepompázsol:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Viszont ez nem jelent mégse zavart és a gép végigrepüli a bemutatóját. Lehet, a hajtómű vezérlése szépen "kimozogta" a pillanatnyi instabilitást.
 
Dzyomgi

dCZ21wT.jpg


RmQCmsg.jpg
 
Lezuhant egy katonai repülőgép Irkutszkban

Az előzetes adatok szerint egy Szu-30SzM vadászgépről van szó, amely az irkutszki repülőgépgyárból szállt fel, és egy magánházra zuhant a Novo-Lenino mikrokörzetben.

A média jelentése szerint a legénység meghalt...

Földi áldozatokról nincs hír.


 
Lezuhant egy katonai repülőgép Irkutszkban

Az előzetes adatok szerint egy Szu-30SzM vadászgépről van szó, amely az irkutszki repülőgépgyárból szállt fel, és egy magánházra zuhant a Novo-Lenino mikrokörzetben.

A média jelentése szerint a legénység meghalt...

Földi áldozatokról nincs hír.


A becsapódás:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ahogy a média írja:
Repülési teszteket végeztek az Irkutszk-2 felett – két Szu-30SzM repülőgép repült.

Az egyik leszálltt, a másik tovább repült, 20 percig nem vette fel a kapcsolatot.

A második repülőgép a levegőbe emelkedett, és megközelítette azt a repülőgépet, amely nem érintkezett.

A pilóták látták, hogy a legénység lehajtott fejjel ül – feltehetően megfulladva.

Amikor elfogyott az üzemanyag, a gép Novo-Lenino közelében lezuhant.

A legénység meghalt.
 
Ahogy a média írja:
Repülési teszteket végeztek az Irkutszk-2 felett – két Szu-30SzM repülőgép repült.

Az egyik leszálltt, a másik tovább repült, 20 percig nem vette fel a kapcsolatot.

A második repülőgép a levegőbe emelkedett, és megközelítette azt a repülőgépet, amely nem érintkezett.

A pilóták látták, hogy a legénység lehajtott fejjel ül – feltehetően megfulladva.

Amikor elfogyott az üzemanyag, a gép Novo-Lenino közelében lezuhant.

A legénység meghalt.
Nem a két SzM2-es, vagy SzMD az, amelyik itt érintett volt? Ha igen, nincs kizárva, hogy Averjanovék is benne voltak.
 
Nem a két SzM2-es, vagy SzMD az, amelyik itt érintett volt? Ha igen, nincs kizárva, hogy Averjanovék is benne voltak.
Jelenleg nincs részletes információ, hogy kik repülték a gépet és milyen típusúak-régi vagy modernizált, de ahogy látni a képen a roncsot még nem volt lefestve.
 
Ahogy a média írja:
Repülési teszteket végeztek az Irkutszk-2 felett – két Szu-30SzM repülőgép repült.

Az egyik leszálltt, a másik tovább repült, 20 percig nem vette fel a kapcsolatot.

A második repülőgép a levegőbe emelkedett, és megközelítette azt a repülőgépet, amely nem érintkezett.

A pilóták látták, hogy a legénység lehajtott fejjel ül – feltehetően megfulladva.

Amikor elfogyott az üzemanyag, a gép Novo-Lenino közelében lezuhant.

A legénység meghalt.
Egy komment a cseh fórumról:
Excelent 13:42 23.10.2022
"Ez nekem furcsának tűnik - a fotók szerint eléggé égett, és ez üzemanyag nélkül nem megy, másodszor pedig, ha a pilóták eszméletlenek lennének, ideje lenne lelőni őket lakatlan föld felett és ne hagyják "leszállni" a városban. És mindenekelőtt az a véletlen, hogy pont a városban esett, amikor körös-körül erdők vannak..."
 
  • Tetszik
Reactions: Catles
Egy komment a cseh fórumról:
Excelent 13:42 23.10.2022
"Ez nekem furcsának tűnik - a fotók szerint eléggé égett, és ez üzemanyag nélkül nem megy, másodszor pedig, ha a pilóták eszméletlenek lennének, ideje lenne lelőni őket lakatlan föld felett és ne hagyják "leszállni" a városban. És mindenekelőtt az a véletlen, hogy pont a városban esett, amikor körös-körül erdők vannak..."
Ilyenkor, ha időben észre veszik, le tudják dobni a kabintetőt?
 
Egy komment a cseh fórumról:
Excelent 13:42 23.10.2022
"Ez nekem furcsának tűnik - a fotók szerint eléggé égett, és ez üzemanyag nélkül nem megy, másodszor pedig, ha a pilóták eszméletlenek lennének, ideje lenne lelőni őket lakatlan föld felett és ne hagyják "leszállni" a városban. És mindenekelőtt az a véletlen, hogy pont a városban esett, amikor körös-körül erdők vannak..."
Senkit se lőnek csak úgy le, pláne nem áll elsőfokú készenlétben pont lőtávon belül egy légvédelmi alakulat, hogy tüzet nyisson egy gyári berepülésen levő saját gépre.

Nekem inkább a sztori többi része furcsa, legalábbis az eddigiek szerint.
Adott egy berepülésen levő gép, amivel megszakadt az összeköttetés. Tehát sanszosan egyenes vonalban repül. Vagy nagy ívben köröz. Mivel a gyári bázisreptere közelében zuhant le, gondolom, inkább az utóbbi, tehát valami nagy magasságból induló enyhe süllyedő spirálról lehet szó. Kezdetben, ami majd átmegy meredek zuhanásba.
Vagy, ha egyenes vonalú a repülés, akkor annak a hazavezető kurzusa kellett, hogy legyen.
Ugyanis a már leszállt gép, közel kiürült kerókészlettel nem tudom, hogy miképp tudott volna újra felszállni és utolérni, hogy ellenőrizze. Csak úgy, ha a meghibásodott gép egyértelműen a közelben volt.
Bár így is értelmetlen felelőtlenség egy kifogyasztott gépet a levegőbe emelni és egy problémából rögtön kettőt csinálni. Max, ha a pilóta - talán érzelmi okokból - maga dönt a személyes vizuális ellenőrzésről. De így ha az ő készlete is a levegőben fogy ki, az rögtön két gépveszteség.