Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Kínai Szu-30 MKK Lipeckben , 2014 júliu 24
141955.jpg
 
Russian Air Force to Receive 40 Su-35S Fighters in 2015

http://rostechnologiesblog.wordpress.com/2014/07/31/russian-air-force-to-receive-40-su-35s-fighters-in-2015/
 
<blockquote rel="Terminator">Russian Air Force to Receive 40 Su-35S Fighters in 2015

http://rostechnologiesblog.wordpress.com/2014/07/31/russian-air-force-to-receive-40-su-35s-fighters-in-2015/
40et egy év alatt nem tudnak legyártani.

</blockquote>

Nem is egy évre fog szólni a szerzodés. Mint korábban írtam 2015-ben lejár a 48 darab legyártására szolo szerzodés és az orosz védelmi minisztérium újabb 48 Szu-35Sz gépet fog rendelni 2016-2020 szállítással(évi 12 darab)
 
Módosítják a Szu-30MKI hajtóműveit

http://www.tribuneindia.com/2014/20140804/main4.htm
 
Nem tűnnek látványos módosításnak, de elgondolkodtató, hogy hasonlóról nem hallani az algériai MKA, vagy a maláj MKM kapcsán, akárcsak a hazai verzió, a Szu-30SzM esetében sem. Ezek a problémák látványosan idáig csak az indiai félnél jöttek elő, de ettől még léteznek. Az sem mindegy, hogy ennek a hajtóműnek a jelentősen növelt teljesítményű leszármazottja van a Szu-35Sz-ben és és a PAK-FA eddig elkészült prototípusaiban.
 
Nem tűnnek látványos módosításnak, de elgondolkodtató, hogy hasonlóról nem hallani az algériai MKA, vagy a maláj MKM kapcsán, akárcsak a hazai verzió, a Szu-30SzM esetében sem. Ezek a problémák látványosan idáig csak az indiai félnél jöttek elő, de ettől még léteznek. Az sem mindegy, hogy ennek a hajtóműnek a jelentősen növelt teljesítményű leszármazottja van a Szu-35Sz-ben és és a PAK-FA eddig elkészült prototípusaiban.

Nincs kedvem elolvasni a cikket. Mi is a probléma?
 
"Ma újabb Szu-30M2 gépeket adtak át Komszomolszk na Amure-ban az orosz légieronek. "

Hány db-ot?
 
gyakoran hibásodik meg levegőben. Hogy ez mit jelent azt nem tudom.

Azt nem tudom mből gondolja Allesmor a látványos részt. Az összes jelenlegi és jövőbeli hajtóművet modosítják.
 
A cikkben nem írnak semmit arról, hogy mit is változtattak rajta. Legutóbb arról olvastam, hogy az indeknél nagyon alacsony a gép hadrafoghatósági rátája.
 
Sokat kell molyolni a fúvócsőmozgató mechanizmus összeszabályozásával, amit egyszer megtesz a gyár, majd utána a gépbe építve az üzemeltető. A tolóerővektorálás ugyanis agép FbW rendszerébe van integrálva és a hajtóművek pontos beszabályozása is kell hozzá, mivel a létrehozott kormányerő nem csak az elfordítás szögétől, hanme a generált pillanatnyi tolóerőtől is függ. KOrábbi adat, mely nem tudom, még fennáll-e, hogy az indiaiak az Al-31FP-re (ők voltak az első üzemeltetője a típusnak) 1000 órás javitásközi üzemidőt kaptak, de a fúvócsövekre ez csupán 250 óra.
Az ilyen számok időközben változni szoktak, ha máshogy nem, hát az ilyen, mostani cikkben is említett módosítások révén.