Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

https://www.youtube.com/watch?v=s1F1UhYzz_w&noredirect=1

"Lipetsk test pilots of the Su-30 and Su-35"
Ugyan mit tudnak tesztelni még rajtuk amikor már sorozatban gyártják.
Mondjuk a butabombák a videoban megmosolyogtatják az embert.
 
Szu-30SM3

10414899_648615961916790_3283741972491614686_n.jpg
 
<blockquote rel="Allesmor Obranna">https://www.youtube.com/watch?v=s1F1UhYzz_w&noredirect=1

"Lipetsk test pilots of the Su-30 and Su-35"
Ugyan mit tudnak tesztelni még rajtuk amikor már sorozatban gyártják.
Mondjuk a butabombák a videoban megmosolyogtatják az embert.</blockquote>

Az F-35-öst is gyártják, igaz még csak low production rate-el, de kvázi szériában. És messze még a tesztelés vége.
 
Igen ezt én is tudom.
De egy Szu-35 vagy 30 hol van egy F-35 huszonmillió soros szoftveréhez? Itt meg még mindig butabombákat potyogtatnak.
 
Igen ezt én is tudom.
De egy Szu-35 vagy 30 hol van egy F-35 huszonmillió soros szoftveréhez? Itt meg még mindig butabombákat potyogtatnak.

Persze, hogy butabombát potyogtatnak. Szerintem a Pak-Fa és a T-14 is elég jól mutatja, hogyha ha az oroszok nem akarják, hogy valamit láss akkor nem fogod látni és kész.
Tavaly Glonass vezérlésű tüzérségi lövedékekkel tartottak hadgyakorlatot, szerinted akkor bombákból is csak "buta" áll rendelkezésre?

+Mi az, hogy huszonmillió soros? Milyen nyelven?
 
Ezek a PTAB-50-es gyakorló bombák azonos funkcióval bírnak, mint az amerikai BDU-33-asok:

http://www.delfasco.com/practice-bomb.html

Itt, most a rendszer kalibrálásához kellenek. A buta bombák precíziós célbavetését is gyakorolni kell.
 
A Lipecki harckiképző ezrednél a különféle harcászati eljárásokat tesztelik, attól, hogy van egy sorozatgyártású gép (azért inkább kis sorozatnak írnám) attól még ki kell dolgozni, hogyan is illesztik bele a harceljárásokba. Maga a repülőgépet tesztelték, a fegyverzetet is, de magát az eljárásokat a katonáknak kell megalkotniuk, nem a tervezőknek, gyártóknak. mi ebben a csoda. A Grim Reapers pld. (ha jól írom) is ua. csinálja az F-35-el.. Attól, hogy integrálnak fegyvereket, attól még a harci-technikai jellemzői alapján a repülőgépeket be kell illeszteni harcászatba. Eljárásokat kell kidolgozni stb.
 
Az F-35-öst is gyártják, igaz még csak low production rate-el, de kvázi szériában. És messze még a tesztelés vége.

Azért a low production rate kifejezés olyan tempót jelent, hogy más gyártó segget csókolna azért, ha ilyen lehetőségük lenne. Kb. éve szállították le a 100. gépet úgy, hogy a gyártás nem pörgött fel és kb. 2 év alatt érték ezt el. Rafaleból 15+ év alatt készült ennyi meg Gripenből is... Az orosz gépeknél is "picit" alacsonyabb a tempó...
 
Azért alacsonyabb mert sokkal kevesebb gépet rendeltek így nem éri meg sietni a gyártással azért,hogy ne kelljen leállítani a gyártósort de ezt te is nagyon jól tudod.
 
Az F-35-ösből nagy maga az amerikai megrendelés is, valamint több ország minél előbb akarja lecserélni "elaggott MLU"-it, ezért gyártják ilyen ütemben, amely azért messze nem a végleges potenciál, ami a gyártósorban van (hátha még Cameriben is elindul az öszeszerelés. Más gyártó segget csókolna... minden más gyártó mivel, csak az USA rendel ekkora számban taktikai harci repülőket, de ez nagyrészt független az F-35-ös minőségétől, harcértékétől stb. Ha a kétpolusú világrendszer élne, (nem a vége felé, hanem kb. az 1970-80-as évek, akkor pörögne az orosz/szovjet repipar is..
Ha nem F-35, hanem a TESLA gyártaná az F-XZT-t és az lett volna nyertes a JSF programban, akkor azt gyártanák ekkora számban.
Itt is látható, hogy az amerikai vádak ellenében, ki mekkora pénzt öl a hadiiparba, és cseréli le pld. a vadászbombázóit. (persze költségvetés %-át figyelembevéve más a leányzó fekvése mint nominálisan.. Összességében viszont irdatlan összeg, úgy, hogy az USA-nak legalább egy évtizede, deficites gazdálkodása van, persze a FED akkor és annyi pénzt nyomtat amennyit gondolnak..
 
Lényeg a lényeg, ma már teljesen normális, hogy a számítógépekkel erősen kontrollált katonai repülés világában a sorozatgyártás már elindul, amikor még javában mennek a tesztek.
 
Azért alacsonyabb mert sokkal kevesebb gépet rendeltek így nem éri meg sietni a gyártással azért,hogy ne kelljen leállítani a gyártósort de ezt te is nagyon jól tudod.
Csak a komment nem ilyen szemmel íródott, mintha a production rate kifejezéssel indokolná meg azt, hogy a gép hol tart azt életútban, ami teljesen fals...
 
<blockquote>Azért alacsonyabb mert sokkal kevesebb gépet rendeltek így nem éri meg sietni a gyártással azért,hogy ne kelljen leállítani a gyártósort de ezt te is nagyon jól tudod.
Csak a komment nem ilyen szemmel íródott, mintha a production rate kifejezéssel indokolná meg azt, hogy a gép hol tart azt életútban, ami teljesen fals...</blockquote>

Szerintem ha az általam említett low production rate-et ekézed, tudod jól, hogy mit milyen szemmel írok. A LPR azért lett megemlítve, hogy nehogy abba kössön bele valaki, hogy szériagyártást említenék. Pedig az LPR is szériagyártás és én arra reagáltam, hogy valaki ki volt akadva, mi a fenét kell még tesztelni, ha már úgyis megy a szériagyártás. Nem minősítettem az LPR sebességét se, csak megmelítettem, hogy ez még nem a full production rate, de már mennek a gépek az alakulatokhoz. Mégis teszt fázisban van még a projekt. Ma már ilyen világot élünk.
 
Boki ? hány Szu-30m2 rendeltek az oroszok? 24-et? és ha igen abból mennyi van átadva?
 
Azért a low production rate kifejezés olyan tempót jelent, hogy más gyártó segget csókolna azért, ha ilyen lehetőségük lenne. Kb. éve szállították le a 100. gépet úgy, hogy a gyártás nem pörgött fel és kb. 2 év alatt érték ezt el. Rafaleból 15+ év alatt készült ennyi meg Gripenből is... Az orosz gépeknél is "picit" alacsonyabb a tempó...
"Apró" hiba az érvelésben, hogy ha a gépedből összesen rendelnek 100 darabot, akkor ugyan mi a bánatért futtatnád fel a gyártást évi 200 darabos tempóra? Hmm? :)
 
Akkor szép lassan a PAK-FA-ból is beindulhat a sorozatgyártás a tesztek mellett?