A 710-es is repul
![]()
Ez valami nagyon korai prototípus lehet. Pitot cső, magasabb a függőleges vezérsík, és mintha kisebb lenne a kormányfelület is rajta.
Boki, miért vették elő? Mit tesztelnek rajta?


Én már többször ostoroztam innen a fotelből a KNAAPO minőségét és továbbra se látok javulást, mert ilyen slendrián lemezelést pl az IRKUT gépein nem találunk:
![]()
Én már többször ostoroztam innen a fotelből a KNAAPO minőségét és továbbra se látok javulást, mert ilyen slendrián lemezelést pl az IRKUT gépein nem találunk:
![]()
Szerintetek nem tudnak, vagy nem akarnak ezen változtatni? Vagy minden "minőségi" gép és szakember a Pak-Fán dolgozik?
Szép gondolat, de inkább a trehányság. Ilyen még az előd Szu-27-eseken se volt. Az igénytelenül odaapplikált MAWS panel illesztése erősen szembeötlő. Igen, mondhatjátok, hogy MAWS eleve nincs az IRKUT Jak-130-asán, vagy a hasonló kaliberű Szu-30SzM-eken, de ez független a típustól. A hullámos lemezelésről már ne is beszéljünk. Pár hónapja linkeltem képeket a két nagyszuhoj kabinjáról és égbekiáltó a különbség. A régebbi hatású, "csak" félig glass-cockpit Szu-30SzM már-már nyugatos minőségű, míg a kizárólag nagyméretű LCD-vel szerelt Szu-35Sz-nél a kábelkötegek be vannak hányva a kabinkerethez, az utólag berakott elemeket kézi ecsettel mázolták le, stb stb...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..