Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Tágabb értelemben a marketing egy olyan vállalati tevékenység, ami a vevők, vagy felhasználók igényeinek kielégítése érdekében elemzi a piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a vásárlókat. -Wikipédia
 
<blockquote rel="Allesmor Obranna">Szép gondolat, de inkább a trehányság. Ilyen még az előd Szu-27-eseken se volt. Az igénytelenül odaapplikált MAWS panel illesztése erősen szembeötlő. Igen, mondhatjátok, hogy MAWS eleve nincs az IRKUT Jak-130-asán, vagy a hasonló kaliberű Szu-30SzM-eken, de ez független a típustól. A hullámos lemezelésről már ne is beszéljünk. Pár hónapja linkeltem képeket a két nagyszuhoj kabinjáról és égbekiáltó a különbség. A régebbi hatású, "csak" félig glass-cockpit Szu-30SzM már-már nyugatos minőségű, míg a kizárólag nagyméretű LCD-vel szerelt Szu-35Sz-nél a kábelkötegek be vannak hányva a kabinkerethez, az utólag berakott elemeket kézi ecsettel mázolták le, stb stb...

Nem azt mondom, hogy nem trehányság következménye ez a lemezmunka, hanem azt, hogy ettől nem lesz rosszabb a gép, de akár még jobb is lehet. </blockquote>

Hahaha :D
Az iráni motorcsónakok óta nem hallottam ekkora sötétséget.
Egy 3. világbeli bádogosmunkát csúcstechnológiának beállítani...
Ha eddig nem tették igazán fizethetnének neked az oroszok.
 
Nem értek hozzá, de azért befolyásolhatja szerintem a légellenállást, az RCS értéket a trehány lemezmunka. Meg ahogy emel rá mutatott, a gép úgy néz ki, mint ami 20 éve repül. Hogy fog kinézni 20 év múlva?

Szerintem a trehány munkát nem lehet értékelni. Különösen nem egy 65 millió dolláros csúcsgépnél.
 
Az iráni motorcsónakok óta nem hallottam ekkora sötétséget.
Iránban biztosan nincsenek is motorcsónakok....

Egy 3. világbeli bádogosmunkát csúcstechnológiának beállítani...
A 3. világ attól 3. világ, hogy egymás kezét vagdossák le macsétával és azt hiszik, hogy ha fehér nőt dugnak, az kigyógyíja őket az AIDS-ből. Ettől az oroszok fényévekre vannak.
A fizika meg leszarja, hogy csúcstechnológia vagy sem, az csak követi a saját törvényeit. És lassan írom, hogy megértsd, nem attól lehet jobb, mert orosz vagy mert csúcstechnológia vagy akármi, hanem attól hogy a nem sima vs sima felületű hasonló tárgyak közül a simának nayobb a légellenállása. Nem írtam, hogy szándékosan csinálták így, valószínűbb szerintem is a trehányság, de ettől függetlenül meglehet ennek is a haszna.

Ha eddig nem tették igazán fizethetnének neked az oroszok.
Így van b*meg, első értelmes mondatod. A számlámra a Rosnaft éves bevételét de qrvagyorsan.
 
A két gép átadása
https://youtu.be/RBLjIXhaZ1c

Egyes szerelo részlegeknél ninncsenek megfeleloen képzett emberek.
Hiány van kvalifikált munkaerobol az egész orosz távol-keleten.
 
Boki, mennyi az esély arra, hogy ez a munkaerő hiány belátható időn belül megoldódik? Gondolom, megfizetné őket a Szuhoj-KNAPOO. Azért érdekes, hogy ezek szerint ilyen problémával az IRKUT nem küzd (tudom, írtad, hogy távol-kelet, szerinted lehetséges, hogy az IRKUT is azon mesterkedik, hogy gondok legyenek?).
 
A fo probléma az elvándorlás. A szakképzett munkaero Szibériába vagy Oo nyugati részébe vándorol jobb megélhetoségi lehetoségek miatt. A távol -kelet Oo egyik legelmaradottab része, kevés a jól fizeto munkalehetoség, nagy a korrupcio....stb.
Az ottani hajógyárakból (Zvezda, Komszomolszk) kb 8000 szakképzett ember hiányzik.
Visszatérve a KNAAZ-ra, egyuttmukodik a szakkozépiskolákkal , így bztosítva az utánpótlást , de a fiatalok még nincsenek kiforrva.
A másik dolog, hogy egyes részlegeken még nincsenek lecserélve a szerszámgépek , így régi gépeken folyik a gyártás, megmunkálás....stb.

Ilyen példa az indonéz Szu-30MK2 repedései.
 
Magyarán, az IRKUT-nak kellene gyártani a Szu-35-öst. De erre nulla az esély, hiszen az együléses gépeket a KNAAZ-KNAAPO gyártja, ahogy mindig is.

És most egy kis "Ki mit tud?"

Ki mit tud a pakisztáni Szu-35 exportról?

http://i-korotchenko.livejournal.com/1101612.html
 
Ezek még csak tárgyalások, semmi konkrét . Ezen kívul szó van a Szu-35Sz indonéz, vietnami és venezuelai exportjáról is.
 
Videót elnézve eszembe jutott a kábeleket látva, hogy F-35 na de még az EF ben is fiber-optic kábelek vannak. A Szu-35 ben vannak opticai kábelek, azt lehet tudni?
 
Szu-33 és Szu-30SzM Szakin
168162.jpg

168169.jpg
 
Vajon mi lenne, ha írnánk Putyinnak, vagy Sojgunak, (mondjuk facebook-on, hogy itt a HTKA-n egyáltalán nem vagyunk megelégedve a KNAAPO teljesítményével, minőségi vonalon, lépjenek már valamit. Reagálnának rá egyáltalán?
 
Vajon mi lenne, ha írnánk Putyinnak, vagy Sojgunak, (mondjuk facebook-on, hogy itt a HTKA-n egyáltalán nem vagyunk megelégedve a KNAAPO teljesítményével, minőségi vonalon, lépjenek már valamit. Reagálnának rá egyáltalán?

Hirtelen megjelenne két kedves, kopasz, 2 méteres úriember az ajtódban és elbeszélgetne veled a jövődet illetően :)
 
Addig is vonulj árnyékba...

Mielőtt 3 grammos gumikalapáccsal egyengeted a gépek burkolatát a KNAAPO-nál.

;)
 
Már a Szu-30SzM is 2015 decemberétol az orosz kijelzot -IKS-1M-et kapja a Thales HUD3022 helyett.

orosz IKS-1M (KRET konszern)
2290504_original.jpg


Eddig Thales HUD 3022 volt a SzM gépekben
2290237_original.jpg



decembertol az orosz IKS-1M lesz a gépekben , mint a Mig-29K, Mig-29SzMT és Szu-35Sz- ben.

A képen Szu-35Sz IKS-1M-el
2290810_original.jpg