<blockquote rel="ghostface">
Talán. Én csak azt látom, hogy az Y-20-at, (ami "csak" egy teherszállitó gép) sem tudták, vagy akarták az IL-76 nélkül létrehozni.
A navigátoroknak az orosz hadseregben a mai napig térképen vonalzóval le kell tudniuk követni a hajóik/repülőik mozgását, amivel maximálisan egyet is tudok érteni!
Nem ellentmondani akarok, de itt egy modernizált gép és ezen is van navigátor:
<i>A kamcsatkai Elizovo légibázis repülőgépvezetőinek és navigátorainak átképzése kezdődött meg a modernizált Il-38N tengeralattjáró-elhárító repülőgépre.</i>
http://www.jetfly.hu/katonai-tipusok/megkezdodott-a-kamcsatkai-pilotak-atkepzese-az-il-38n-re
Nem ellentmondani akarok, de itt egy modernizált gép és ezen is van navigátor:
<i>A kamcsatkai Elizovo légibázis repülőgépvezetőinek és navigátorainak átképzése kezdődött meg a modernizált Il-38N tengeralattjáró-elhárító repülőgépre.</i>
http://www.jetfly.hu/katonai-tipusok/megkezdodott-a-kamcsatkai-pilotak-atkepzese-az-il-38n-re
Misinatornak, ha esetleg durvának érezte volna a választ...
<b>ERETNEK!!!!! MEGKÖVEZNI!!!!Jól képzett, tapasztalt pilóta kezében a Harrier négy kis fúvócsöves STOVL hajtóműve tudott előnyt jelenteni közeli légiharcban, erről voltak beszámolók. Egyáltalán felhasználható ilyen célra az F-35B fúvócső rendszere? Engedélyez ilyesmit a fbw rendszer?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..