200 db volt az eredeti szerződés amit gyárthattak a kínaiak. Az a fölötti példányokra mondták hogy teljesen áttervezték ,J11b-re átkeresztelték osztjónapot!
200 db volt az eredeti szerződés amit gyárthattak a kínaiak. Az a fölötti példányokra mondták hogy teljesen áttervezték ,J11b-re átkeresztelték osztjónapot!
Igen, kivéve a Szu-34-esnél, mert ott kétfelé nyíló aknaajtók vannak és magasabban is van az alsó peremük.Az orrfutó akna belső fele láthatósági okok miatt tűzpiros?
Úgy tünik, jól látod, aztán meg a konténert az oldalán lévő görgőkkel csak be kell gurítani a belső tér oldalain lévő sineken. Mindenesetre a méret és súly miatt ehhez szerintem mindenképpen kell legalább egy kis kézidaru. Ennek megvan az az előnye, hogyha van több konténer akkor leszállás után az üreset csak ki kell rántani, és betölteni az előre elkészített, lőszerrel feltöltött cseredarabot, sokkal gyorsabb a következő bevetésre való felkészítés.![]()
Jól látom, hogya Szu-35Sz-nél a lőszer töltése a kiszedett konténerbe történik és nem a gépbe közvetlenül? A Szu-27-eseken ezt egy kurblival oldották meg, az húzta be a hevedert.
Pár éve linkeltem egy cikket valami orosz főgórétól. A lényege az, hogy mindent akkor adnak el a kínaiaknak, amikor még épp lehet. Az utolsó pillanatban, amikor még megéri visszatervezni, és nem újat fejleszteni. Ráadásul azt írta a cikk, hogy ez konzerválja a kínai lemaradást. Azok akik ezzel baszaxanak, azok se csinálnak valami igazán hasznosat. Az oroszok épp úgy terveznek, hogy mire a csájnízok lemásolnak valamit, ők maguk már továbblépnek.Nem igazán értem ezt a kínai másolat/nem másolat témát...Kicsit "szerecsenmosdatás" az egész... Amúgy szvsz teljesen fölöslegesen, mivel az orosz-kínai viszony szempontjából lényeges, azt meg nagyjából annyira befolyásolja, hogy valamennyire belekalkulálják az oroszok az árba... Ezért is mehet a tili-toli a szerződésekkel.
![]()
J-11-es boldog kínai gyári szakembergárdával
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..