Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Ha a pilóta betartja az adott limiteket, akkor működik a dolog. Nyilván meg volt adva, hogy milyen szögsebességű manővert végezhet, hogy a giró/rendszer limitjén belül maradjon. Ha a pilóta nem tartja be az előírt limiteket, akkor a mai csúcstechnika is meghal, nem úgy működik ahogy azt kitalálták..
2 km távolság esetén a 20-30 mm-es ágyúk CEP értéke eleve 10 méter táján vannak. Ez amikor fix. beépítés van. El lehet képzelni, hogy akkor ezen a giro ha bármi is ront mi a vége. Akkor már inkább UB blokkozgatás.

A konténer egy olyan kor terméke, amikor megcsinálták akkor is, ha értelme alig volt már akkor is, nemhogy ma...
 
2 km távolság esetén a 20-30 mm-es ágyúk CEP értéke eleve 10 méter táján vannak. Ez amikor fix. beépítés van. El lehet képzelni, hogy akkor ezen a giro ha bármi is ront mi a vége. Akkor már inkább UB blokkozgatás.

A konténer egy olyan kor terméke, amikor megcsinálták akkor is, ha értelme alig volt már akkor is, nemhogy ma...

Jellemzően 2 km-re nemigen lőnek fedélzeti gépágyúval, a tűz-megszakítás is kb. 1km-en van. Azt se mondtam hogy szerintem túl sok értelme volt, csak azt hogy így képzelték el a használatát. Ez még a tömeghadsereg korának szovjet fegyverzeti filozófiájának a terméke volt.
 
Jellemzően 2 km-re nemigen lőnek fedélzeti gépágyúval, a tűz-megszakítás is kb. 1km-en van. Azt se mondtam hogy szerintem túl sok értelme volt, csak azt hogy így képzelték el a használatát. Ez még a tömeghadsereg korának szovjet fegyverzeti filozófiájának a terméke volt.
Gépágyús támadás során a gép sebessége valhol 200-300 m/s között van. Ez alapján 1,5 km táján mér régen tüzelni kell...
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
:oops::oops: Háát ez elég nyolcvanas évek :confused:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
B-52-es Szu-27 általi elfogása a Balti tenger felett egy KC-135-ösből fotózva, az amerikaiak kiemelték a professzionális megközelítést. Tegnap türtént. :)
 
Repüléstörténeti érdekességek, egy videóban. Koleszov hajtóműves Tu-144D színes fevételen, illetve, ami a topic szempontjából relevánsabb, a legvégén a legendás P-42 mutat be egy könnyed ráfordulásból indított emelkedést a maga 2:1-es tolóerő/tömeg arányával:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
B-52-es Szu-27 általi elfogása a Balti tenger felett egy KC-135-ösből fotózva, az amerikaiak kiemelték a professzionális megközelítést. Tegnap türtént. :)
Ma megjelent a video is...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ma megjelent a video is...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Háááááááááát...Ez már elég veszélyes közelség és ráadásul egymáshoz képest holttérben megy. 2001-ben ilyesféle dolgoba halt bele a kínai pilóta...
 
Háááááááááát...Ez már elég veszélyes közelség és ráadásul egymáshoz képest holttérben megy. 2001-ben ilyesféle dolgoba halt bele a kínai pilóta...
Van annak valami bája, amikor ezt maga a US DoD "trollkodja szét", ugye, @Mackensen ? ("The intercept was deemed safe.")

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ahoz képest hogy ő magát szakértőnek mondja hááát :confused:
Nem kell jhmcs nem kell aim-9x-hez hasonló sem elég ha "szupermanőverező" képességed van :oops:

Molni

Amúgy a aim-9x block 2 mivel tud többet mint az előző?