Arról van valakinek kész statisztikája, hogy a Szu-27/3x típusoknál milyen arányban sikerült a visszatérés egy hajtómű kiesése után?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
99,9999%-ra veszem, hogy senkinek. Ilyet még a USAF oldalán se találnál. Az F-15 írásomban a 2000 utáni összes F-15 mishap benne van. Alig volt hajtóműhiba, ami volt, egy része annak is földön.Arról van valakinek kész statisztikája, hogy a Szu-27/3x típusoknál milyen arányban sikerült a visszatérés egy hajtómű kiesése után?
Ezt hogy érted? Mi felelőtlenség van egy kiképzésben? Vagy háború idején felelőtlen dolog a kiképzési repülés?
Lezuhant egy lakóházra. Értem én, hogy csak mert oroszok, ezért gonoszok, mert így születtek, meg ez benne van az orosz genetikában, de ettől még nem biztos, hogy automatikusan terelnek, meg sunyítanak, rosszban sántikálnak, meg hazudoznak.Irracionális a műveleti területen, közvetlen közelében a kiképzési repülés. Ezeket máshol, a békésebb hátországban célszerű végrehajtani.
Mátcsak a légi helyzet (saját -idegen azonosítás, folyó műveletek irányítása, stb.) miatt is.
Csak fontos azt a látszatot kelteni, hogy minden rendben van az Azovi tenger felett.
Akkor is inkább terelnek, ha egyébként egy harci bevetésről visszatérő gép technikai meghibásodása volt az ok.
Szerintem.
Lezuhant egy lakóházra. Értem én, hogy csak mert oroszok, ezért gonoszok, mert így születtek, meg ez benne van az orosz genetikában, de ettől még nem biztos, hogy automatikusan terelnek, meg sunyítanak, rosszban sántikálnak, meg hazudoznak.
A háborús fronthoz közel az, hogy "kiképzési repülés" az lényegében akármit is jelenthet. Egyátalán nem biztos, hogy békés iskolakörözgetést kell ezalatt érteni. Azt az orosz is a másodvonalas alakulatoknál végzi.
Lefordítom: Ha fegyvertelen volt, valószínű berepülésre szállt fel, de ezt nem kötik se az ukránok, se a NATO orrára. Ha az ukránok szállnának fel hasonló céllal, ők is csak annyit kommunikálnának, hogy "kiképzési repülés".
Hazudnak? Terelnek? Gonoszok? Nem, csak dezinformálnak, mert háború van.
Nyilván nem kell ideológiát gyártani a dolog mögé, de így az irracionalitás, mint jelző is csak egy tipp, nem több.Senki nem mondta, hogy az ukrán nem ezt csinálná.
De ez ruszki gép veszteség.
Nem kell mindjárt ideológiát gyártani mögé.
Lezuhant egy lakóházra. Értem én, hogy csak mert oroszok, ezért gonoszok, mert így születtek, meg ez benne van az orosz genetikában, de ettől még nem biztos, hogy automatikusan terelnek, meg sunyítanak, rosszban sántikálnak, meg hazudoznak.
A háborús fronthoz közel az, hogy "kiképzési repülés" az lényegében akármit is jelenthet. Egyátalán nem biztos, hogy békés iskolakörözgetést kell ezalatt érteni. Azt az orosz is a másodvonalas alakulatoknál végzi.
Lefordítom: Ha fegyvertelen volt, valószínű berepülésre szállt fel, de ezt nem kötik se az ukránok, se a NATO orrára. Ha az ukránok szállnának fel hasonló céllal, ők is csak annyit kommunikálnának, hogy "kiképzési repülés".
Hazudnak? Terelnek? Gonoszok? Nem, csak dezinformálnak, mert háború van.
Minek erőltetik még ezt ?December 29-én a Novoszibirszki Repülőgépgyár 3 új Szu-34M bombázót adott át az orosz védelmi minisztériumnak
Megállapították a Szu-34 lezuhanásának okát:
Mint a rendfenntartó szervek beszámoltak róla, a gép felszállásakor két sirály szállt be a hajtóművekbe – a madarak maradványait a Szu-34-es roncsait vizsgálva találták meg a szakemberek. Ennek következtében az egyik hajtómű kigyulladt, ami a Szu-34 lezuhanásához vezetett.
Nincs. De a lenne, se volna haszna, mert az ilyen rácsok, kopoltyúk, miegyebek csak addig vannak nyitva, amíg futó berugózott állapotban van.Nincsen rács a beömlő elején, ami felszálláskor le van engedve, mint a 27-eseknél?
Nincs. De a lenne, se volna haszna, mert az ilyen rácsok, kopoltyúk, miegyebek csak addig vannak nyitva, amíg futó berugózott állapotban van.
A gép már levegőben volt és emelkedett, mikor a sirályokat beszívta.
Sem a Szu-34-esen, sem pedig a Szu-35Sz-en nincs rácsozat.
A vadászbombázókat? Kérdezd meg az amaerikaiakat, ők sokkal jobban eröltetik.Minek erőltetik még ezt ?
Nem rossz gép ez csak precíziós fegyverekkel(rakéták, bombák) kell ellátni nem FAB-okkal.Minek erőltetik még ezt ?
Nincs.Nincsen rács a beömlő elején, ami felszálláskor le van engedve, mint a 27-eseknél?