Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Ez a kép 2015-ből való és a 47-es oldalszámú, utolsó előtti T-10V prototípust mutatja a nevezett konténer prototípusával.Szu-34M , aktívan részt vesz az ukrajnai SVO-ban az új Szics felderítő konténerekkel
Nem mondod?!Ez a kép 2015-ből való és a 47-es oldalszámú, utolsó előtti T-10V prototípust mutatja a nevezett konténer prototípusával.
Nem mondod?!
Ez egy FB poszt rövidített változata, a hírhez illusztráció a konténeres gép(a hangsúly ezen van)
p.s tudtam, hogy ezzel fogsz jönni...
the sun csatornán 19 órás hír most láttam .
Ezt hogy érted? Mi felelőtlenség van egy kiképzésben? Vagy háború idején felelőtlen dolog a kiképzési repülés?A kifutó és a lakónegyedek elhelyezkedése nem túl bizalomgerjesztő. Lehet hogy kódolva volt, hogy egyszer bekövetkezik egy ilyen baleset. Úgy említik kiképzés volt. Hát nem tudom, lehet fedősztori. Mert felelőtlenségnek tűnne egy kiképzés pont ilyen környezetben.
Valahogy nem áll össze a fejemben a kép, mert nekem az van meg, hogy minden új orosz gép kéthajtóműves évtizedek óta, hogyha az egyik kiesne, legyen tartalék. De ha repülhetetlen a gép ilyen helyzetben, akkor nem sok értelme van a dolognak.Én nem ismerem a körülményeket, de valahogy nem jön át a széttelepített kéthajtóműves orosz dizájn jobb baleseti statisztikája.
Nem látom, hogy a MiG-29-esek, vagy a Szu-27-es leszármazottak annyival jobban muzsikálnának, mint mondjuk a Szu-24-es, vagy a MiG-31-es, ami az F-15-öshöz, F-18-ashoz, vagy F-22-eshez hasonlóan közvetlenül egymás mellé beépített hajtóművekkel repül. Persze, ezzel a nagy erőkarral elegánsan meg lehetett oldani a Csepkin-féle tolóerő vektorálást két, V alakban dolgozó tengelyű, de csak egy síkban mozgó fúvócsővel, de ezek is csak együtt használva érik el hatásukat, egy hajtómű kiesése esetén pedig inkább átok, mint áldás ez a módszer.
Az indiaiaknál számos Szu-30MKI esett le és egy szíriai orosz Szu-30SzM se tudott visszatérni a bázisára, mikor madárrajjal ütközött. Viszont az ilyen kialakítás miatt nincs normális stealth kialakítása és fegyvertere a Szu-57-esnek se.
Ha igazak a jelentések, ez a Szu-34-es is egy hajtómű kiesése miatt lezuhant, mint a nyeletlen balta. Eltalálták? Simán lehet, hogy a hajtómű kiesése már csak a kisebbik gond volt. Nálunk, amikor bemutatórepülés gyakorlása közben robbant szét az egyik hajtómű, az a tény, hogy a pilóta esetleg mégem a megfelelő hajtóműre nyomta rá a tűzoltást, nem számított már. Ugyanis, a hajtómű szétrepülése miatt az egész gép is kigyulladt: Az a gép egy darab jó hajtóművel se jutott volna messzebb. Hiába volt a 29-esen kellően széttelepíteve a két hajtómű.