Néhány apro megjegyzés.
1. Nagyon jól tudom menyi, hónapokig dolgozni mindenféle cikken, cikksorozaton, sőt éveket könyveken. Mivel én is csináltam, csinálom. Sőt azokat is lektorálják a HT-ban, méghozzá nem egy személy már, mert új minőségbiztosítási rendszer miatt többen lektorálnak. Ennek ellenére, állandóan arra hivatkozni nevetséges (Gondolatok a Légiharcászatról). Irgalmatlan nagy munka, és kellő mélységű is, de nem ebből oktatnak, sem Coloradó Springsben, sem Zsukovszkijban, de még nálunk sem...
2. A forumon gondolkodó emberek vannak, mégha tévesek a következtetések, vagy feltételezések akkor is meg lehet beszélni, illetve tisztelni kell. egyébként ki a f*szom emlékszik, hogy a Molnibalage kommentelő, légiharcászati bibliájának 128. oldalán tételesen megcáfolta Dudi X-ik felszólalását ???? Na ne már..
3. Nem igaz, hogy az EF csak 2 egytonnásat tud cipelni, mert vannak nem repülőnapi képek a NET-en a Szíriai akcióból, amikor bizony több kisebb méretű bombát cipelt, sőt Stonefort, Zhord és még néhányan akik vettük a fáradságot, hogy a Libiai konfliktus idején kimenjünk Avianoba, meg Sziciliába stb. láthattunk is klf konfigurációkat F-16/F-15E gépeknél.
Semmilyen hozzászólás nem láttam, amely csak az 1 tonnásra vonatkozott. Arról írtak, hogy az F-117 egy (igazából 2 db. 1 tonnás tudott szállítani. Egyébként 1800 kg volt a terhelhetősége tehát 2 egytonnás volt a maximum. GBU-12-ből gondolom 4-et is tudott hordozni súly alapján, és be is fértek a bombakamrába, kérdés, hogy fel lehetett-e 4-et függeszteni..