1. Nagyon jól tudom menyi, hónapokig dolgozni mindenféle cikken, cikksorozaton, sőt éveket könyveken. Mivel én is csináltam, csinálom. Sőt azokat is lektorálják a HT-ban, méghozzá nem egy személy már, mert új minőségbiztosítási rendszer miatt többen lektorálnak. Ennek ellenére, állandóan arra hivatkozni nevetséges (Gondolatok a Légiharcászatról). Irgalmatlan nagy munka, és kellő mélységű is, de nem ebből oktatnak, sem Coloradó Springsben, sem Zsukovszkijban, de még nálunk sem...
Valóban nem ebből oktatnak, csak amikor dudi összevissza állít fel mércét aszerint, hogy ő milyen beteg módon találja ki őket... Jó hogy azt nem rótta fel hibának az F-117-nek, hogy nincs hozzá buddy-buddy konténer légiutántöltésre... Mert ilyen szinten volt az, hogy akkor szerinted mit kellene tudnia.
3. Nem igaz, hogy az EF csak 2 egytonnásat tud cipelni, mert vannak nem repülőnapi képek a NET-en a Szíriai akcióból, amikor bizony több kisebb méretű bombát cipelt, sőt Stonefort, Zhord és még néhányan akik vettük a fáradságot, hogy a Libiai konfliktus idején kimenjünk Avianoba, meg Sziciliába stb. láthattunk is klf konfigurációkat F-16/F-15E gépeknél.
Senki nem mondta, hogy az az elméleti max. Te is olvasod és értelmezed amit írok...? Én tettem be a gépet a 6 bombás gépről, aztán közlöltem, hogy ennek a konfignak semmi érteme... Nézd már meg, hogy a Rafale milyen konfiggal járt Líbia felett, hogy lásd a gyakorlati és elméleti max. közötti difit. Az F-15E is képes lenne 7x2000 lbs-re. Aztán mutass olyan képet, ahol ezt élesben csinálja. Kipróbálták a lentit. Mennek ezzel éles bevetésre? Frászt...
Az F-16 is képes 4x2000 lb-re, ha csak buta bomba. Élesben egy század vagy ezred tolta a Sivatagi Vihar alatt is ezt, mikor már nem volt légvédelem. Minden más esetben 2x2000 lb a max, még Mk bombákkal is, PGM-ben meg 2x2000 a kemény max, mert a belső függesztőnek kábelezése sincs hozzá. Igen, van fent sajtós képes 4xGBU-24-gyel, csak éppen soha nem írták alá, hogy a belsőket nem tudná használni a gép és értelme sincs.
Semmilyen hozzászólás nem láttam, amely csak az 1 tonnásra vonatkozott. Arról írtak, hogy az F-117 egy (igazából 2 db. 1 tonnás tudott szállítani. Egyébként 1800 kg volt a terhelhetősége tehát 2 egytonnás volt a maximum. GBU-12-ből gondolom 4-et is tudott hordozni súly alapján, és be is fértek a bombakamrába, kérdés, hogy fel lehetett-e 4-et függeszteni..
Az F-117-es a LGB-k közül csak a GBU-27-et kapta meg, ami egy módosított Paveway II, mert az eredeti GBU-10/24 nem fér be a bombatérbe. A JDAM-ből nem tudom, hogy a kisebbeket megkapta, de sanszosan nem.