Az F-35-re a pénzt a fél NATO dobta össze, a Szu-57 meg kvázi maguknak készül max egytizede gazdasági háttérrel.Hát szerintem igen messze járnak még repidőben attól, amennyit mondjuk az F-35 repült a rendszeresítése előtt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az F-35-re a pénzt a fél NATO dobta össze, a Szu-57 meg kvázi maguknak készül max egytizede gazdasági háttérrel.Hát szerintem igen messze járnak még repidőben attól, amennyit mondjuk az F-35 repült a rendszeresítése előtt.
2020-ban nem volt már egy felszálás, amin alapjáraton új hajtómű és szinte utánégetett régi egyszerre emelte fel a gépet? Tény, hogy kamu volt, de miért vannak még mindíg 5 évre a kész hajtóműtől?Van még 4-5 évük az új hajtóműig. És még új gépek is érkeznek majd a tesztcsapathoz, amik már előszériásak lesznek.
Így igaz. Főleg ha nincs sok pénzed.Tökfelesleges ilyen atom triád mellett pocsékolni a pénzt !
Tény, hogy kamu volt, de miért vannak még mindíg 5 évre a kész hajtóműtől?
Az papám 2017-ben volt2020-ban nem volt már egy felszálás, amin alapjáraton új hajtómű és szinte utánégetett régi egyszerre emelte fel a gépet? Tény, hogy kamu volt, de miért vannak még mindíg 5 évre a kész hajtóműtől?
Ez így nem győzött meg. A gépet, a hajtóművet meg a radart kb egyszerre kezdték fejleszteni és mindent nulláról. A sárkány kész van, a hajtóműnek is kész kellene lennie. Persze lehetnek eltérések mert egyik gyorsabb, mint a másik, de 5 év csúszás a hajtómű miatt szerintem nagyon durva.Így igaz. Főleg ha nincs sok pénzed.
Mert a hajtómű és a radar a két legbonyolultabb dolog a gépen. És gyakorlatilag 0-ról új hajtóművet tervezni rengeteg idő.
Eddig ugye az AL31-et fejlesztették evolúciósan. Most meg "revolúció" lesz, állítólag.
Kösz, erre gondoltam, akkor még régebb volt. Ha az a hajtómű képes volt a működésre, tehát valamennyire kész állapotban kellett legyen, akkor mégis mi tart onnan 9 évig?Az papám 2017-ben volt
Su-57 fitted with new Product 30 engine first flight
PAK FA (T-50) flying lab took off for the first time with second stage engine - UAC Russia The first flight of the Su-57 with the ...thaimilitaryandasianregion.blogspot.com
Ha valóban a pénz az érv akkor az ! Sokkal kevesebb ember dolgozik ezen mint mondjuk a j-20-on.Kösz, erre gondoltam, akkor még régebb volt. Ha az a hajtómű képes volt a működésre, tehát valamennyire kész állapotban kellett legyen, akkor mégis mi tart onnan 9 évig?
Így van ! Az f-35 annyira nemzetközi gép hogy még a j-20-al sem érdemes össze hasonlítani .Az F-35-re a pénzt a fél NATO dobta össze,
Ez akkoris egy rendszer, van a sárkány, a bevonat, a hajtómű, a radar, a fegyverzet, az érzékelők, a zavarók, meg egyéb rendszerek amikről nem is tudok, hogy egyáltalán léteznek. Ezek nagyrészénél nem lehet évtizedes eltérés, mert az egész lényegét veszélyezteti.Ha valóban a pénz az érv akkor az ! Sokkal kevesebb ember dolgozik ezen mint mondjuk a j-20-on.
A gépet, a hajtóművet meg a radart kb egyszerre kezdték fejleszteni és mindent nulláról. A sárkány kész van, a hajtóműnek is kész kellene lennie.
?????Az F-35-re a pénzt a fél NATO dobta össze, a Szu-57 meg kvázi maguknak készül max egytizede gazdasági háttérrel.
Mindenre létezik szimulációs háttér. Az új sárkány meg tényleg új, sokmindennek meg kell feleljen aminek előzőleg nem kellett pl a Szu-35. Ez egy rendszer, aminek minden eleme kész kell legyen kb ugyanakkorra, mert ha nincs kész fegyver, akkor azt nem tudja célravezetni az a radar ami megintcsak nincs kész, arról a gépről, ami nem tud felszállni, mert nincs hozza hajtómű. Akkor már miért nem azt csinálják, hogy egy 10-15 év mulva történő modernizációs csomagba vagy későbbi páldányokba teszik be, a mostaniakba meg a régi hajtóművet rendszeresítik?Ez a kettő nem függ össze!
A sárkány fejlesztése során elképesztően komoly szimulációs háttér áll a rendelkezésükre.
És a sárkány , szerintem, alapvetően nem egy bonyolult dolog. El lehet rontani, meg nem lehet mindent szimulálni, de szerintem egy nagyságrenddel egyszerűbb egy új sárkányt kifejleszteni, mint egy új hajtóművet.
Minden F-35 vásárló beszáll a fejlesztési költségekbe, akik az amerikai áraknál jóval drágábban szerzik be a gépet azok méginkább. Nem tudom, hogy mibe kerűlhet legyártani egy darabot, de ha 70 millió és 80-ért eladják az Air Forcenak, akkor azzal a géppel 10 millióval szállnak be a fejlesztési költségekbe, de ha másnak eladják 150 vagy 200 millióért, ugyanúgy 70 millió összerakni csak 8-13x annyival száll be a fejlesztésbe a külföldi vevő. Más számokkal más jön ki, de a lényeg, hogy veszteségbe nem jön ki a Lockheed és minden vásárlója kőkeményen beszáll a feljesztésekbe, ha másképp nem akkor pénzzel.?????
A program finanszírozása 90%+ USA... Az összes parterprogram fejlesztési finanszírozása nem volt 5 mrd USD...
Forrás? Hm? Irjál már keresőbe annyit, hogy F-35 partners funding...Minden F-35 vásárló beszáll a fejlesztési költségekbe,
Forrás?akik az amerikai áraknál jóval drágábban szerzik be a gépet azok méginkább.
A fejlesztési költségeket a gyártás előtt kellett kiperkálni...Nem tudom, hogy mibe kerűlhet legyártani egy darabot, de ha 70 millió és 80-ért eladják az Air Forcenak, akkor azzal a géppel 10 millióval szállnak be a fejlesztési költségekbe,
És benne vannak a kész gép árában, hanem becsődölne a gyártó, ezért is tény, hogy minden vásárló hozzájárul a kifejlesztéséhez.A fejlesztési költségeket a gyártás előtt kellett kiperkálni...
Te most direkt játszod a hülyét?És benne vannak a kész gép árában, hanem becsődölne a gyártó, ezért is tény, hogy minden vásárló hozzájárul a kifejlesztéséhez.
Nem is játszom, s nem is vagyok az. Ha fele ennyit gyártanának belőle, mert kevesebb lenne a vevő, akkort drágább lenne a gép is, mert kevesebbre kellene ráosztani a fejlesztési költségeket. Mi olyan bonyolult ebben?Te most direkt játszod a hülyét?
Lerírom neked lassan, hogy megértsed. A gépet a gyártás előttig is finanszírozni kell. Azon nem segít, hogy MAJD KÉSŐBB valaki fizet többet egy termékért, ami amúgy nincs.Nem is játszom, s nem is vagyok az. Ha fele ennyit gyártanának belőle, mert kevesebb lenne a vevő, akkort drágább lenne a gép is, mert kevesebbre kellene ráosztani a fejlesztési költségeket. Mi olyan bonyolult ebben?