Ott nincs fegyvertér. Látszik, hogy a bal szívócsatorna alá van függesztve.Vagy nyitott fegyverterrel
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ott nincs fegyvertér. Látszik, hogy a bal szívócsatorna alá van függesztve.Vagy nyitott fegyverterrel
Négy napjuk maradt az idénre tervezett gépek átadására,eléggé kicentizikOroszok a hagyományoknak híven december végén szokták átadni az új haditechnikai eszközöket. Ha szisztematikusan figyeled a topikotés az információkat is megjegyzed, akkor tudhatod, hogy még az év elején le volt írva az idei terv, hogy 4 gépet terveznek átadni.
Mivel az orosz védelmi kollégium múlt heti ülésén sem Putyin, sem pedig Sojgu nem említette a beszédében a gépeket, ezért úgy gondolom-arra kövekeztetek, hogy a gépek átadását elhalasztották januárra. 2019-ben is siettek és tudjuk mi lett a vége. Fő a biztonság.Négy napjuk maradt az idénre tervezett gépek átadására,eléggé kicentizik
.
Kb a 2000-es évek közepén volt a tender, ahol a Szuhoj győzött a T-50-el(PAF-FA), a MiG-es koncepció alulmaradt..
.
Ez egy rossz vicc, ez itt a rendkivül otromba, és már bemutatásakor is elavult MiG-1.44 valami továbbpepecselése?! Mint az Il-102, ezt se tudják abbahagyni, elfelejteni?
.
(Sajnos a MiG iroda megérett a megszüntető beolvasztásra. A másik új tipusuk, a MiG-AT is szerencsétlen valami lett, a MiG SKAT dronterv is egy viccesen otromba valami volt, nem sok pizitivum történt velük az elmúlt 30 évben.....)
Miután a könnyűvadász és az Ohotnyik projekt is a Szuhoj alatt fut, kb csak a MiG-41 maradt házon belül, de ott sem tartom kizártnak, hogy szimplán átdobják a Szuhojhoz azt is. A MiG-35 meg túl kései és igazán nemigen gerjeszti az érdeklődést sokfeleSajnos a MiG iroda megérett a megszüntető beolvasztásra. A másik új tipusuk, a MiG-AT is szerencsétlen valami lett, a MiG SKAT dronterv is egy viccesen otromba valami volt, nem sok pizitivum történt velük az elmúlt 30 évben
.
.
Ez egy rossz vicc, ez itt a rendkivül otromba, és már bemutatásakor is elavult MiG-1.44 valami továbbpepecselése?! Mint az Il-102, ezt se tudják abbahagyni, elfelejteni?
.
(Sajnos a MiG iroda megérett a megszüntető beolvasztásra. A másik új tipusuk, a MiG-AT is szerencsétlen valami lett, a MiG SKAT dronterv is egy viccesen otromba valami volt, nem sok pizitivum történt velük az elmúlt 30 évben.....)
A MiG-1.44 2000 körül repült először és utoljára, már akkor látszott, hogy ez reménytelen az adott kor kihivásaival szemben.Kb a 2000-es évek közepén volt a tender, ahol a Szuhoj győzött a T-50-el(PAF-FA), a MiG-es koncepció alulmaradt.
,A MiG-AT-vel a baj a Larzac hajtómű volt, nyugati függéstől tartottak (sőt az avionikát is a franciák szállították volna), ezért nem rendelték meg. Viszont a Jak-130 nyilván túl drága ahhoz, hogy teljesen leváltsa az L-39-eseket, szóval valamilyen megoldást találniuk kell az oroszoknak előbb-utóbb. A Jak-152 nem halad előre, a német dízelmotor rossz választás volt, igazából turboprop tréner kellene, csak ahhoz megint csak nincs megfelelő hazai hajtómű.
A Skatot a Szuhoj átvette, és most Ohotnyik néven fut a projekt.
A hajtóműve annyira volt modern, mint amennyire az Alpha Jet, amiből az származott.A MiG-AT-vel a baj a Larzac hajtómű volt, nyugati függéstől tartottak (sőt az avionikát is a franciák szállították volna), ezért nem rendelték meg. Viszont a Jak-130 nyilván túl drága ahhoz, hogy teljesen leváltsa az L-39-eseket, szóval valamilyen megoldást találniuk kell az oroszoknak előbb-utóbb. A Jak-152 nem halad előre, a német dízelmotor rossz választás volt, igazából turboprop tréner kellene, csak ahhoz megint csak nincs megfelelő hazai hajtómű.
A Skatot a Szuhoj átvette, és most Ohotnyik néven fut a projekt.
Új légi indítású hiperszónikus rakétaNew ad from #KTRV with plans for 2022! On the upper left are the new RVV-DB Item 810 and RVV-SD Item 180. On the right side is more interesting, let's guess, hypersonic short range missile Ostrota Item 21?
A MiG-AT-vel nem is értem mit akartak. Aerodinamikailag semmivel sem modernebb mint egy L-39-es,amit váltott volna. A Jak-130 pedig jelenleg is a világ élvonalába tartozó aerodinamikai kialakítással bír, plusz adaptív FBW rendszerrel, amit a MiG szintén nem tudott. A MiG-AT-ről a legemlékezetesebb nekem az volt, amikor Roman Taszkajev meghibásodott FBW rendszerrel és az egyik oldalán csak a törzs mellett laffogó magassági kormányfelülettel egyben,sérülés nélkül lehozta. Utána pedig ment át a jóval fejlettebb konkurens gép berepülési programjába.A hajtóműve annyira volt modern, mint amennyire az Alpha Jet, amiből az származott.
Maga az ötlet, hogy a nagy számú egyhajtóműves L-39-est egy olyan kéthajtóműves géppel váltsák le, ami aerodinamikailag a román IAR Soim szintjén van, csak tök feleslegesen FbW kormányvezérlésű, elég szerencsétlen húzás volt.
A Jak-130-as minden elemében progresszívabb és modernebb volt és annak számít még ma is.
A MiG-AT-ra tényleg a legjobb analógia az az Il-102-es, amit az Iljusin a Szuhoj T-8 ellenében nagy bátran összetákolt.
Ami pedig a Jak-152-est illeti, a Németországból származó orosz RED motor ma már nem a legjobb megoldás, miközben ténylegesen készül egy orosz 800 lóerős légcsavaros gázturbina és még egy gép is hozzá.
Necces terep, mert ebben a szegmensben az oroszoknak idáig nulla a tapasztalatuk.
.Új légi indítású hiperszónikus rakéta
Azért lehet mert körülötte legbeszivo van és igy oldják meg + belső fegyvertrerbe kell.
.
Ez leginkabb az orosz-indiai Brahmosra hasonlit, amiböl 2027-28 körulre terveznek hiperszonikus valtozatot, bar meglepne, ha ilyen MiG-21 orral valosulna meg.
A Brahmos egy butított Oniks..
.
Ez leginkabb az orosz-indiai Brahmosra hasonlit, amiböl 2027-28 körulre terveznek hiperszonikus valtozatot, bar meglepne, ha ilyen MiG-21 orral valosulna meg.