Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 091
25 059
113
Szerintem az orosz cikk író ezzel az új generációs hajtóművekre utal....Nem hiszem, hogy nagyon megváltoztatják a gép kialakítását.....
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
 
W

Wilson

Guest
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
Számomra a legszebb 5 gen harcirepülő, szívesen látnám magyar felségjellel, de ugye erre sajnos semmi esély nincsen.....
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
47 498
77 274
113
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
Ezeket a tömegadatokat én fenntartásokkal kezelném! Az F-22 nem mai darab mégis szigorú titok a valós tömege.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 024
54 057
113
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg



63%-os uzemanyag feltoltés mellett, még 9.01 tonna fegyvert vihet.
:eek:

Annyival meg lehet pocsíkolni pár HIMARS indítót(is) , mordorban.
 
  • Tetszik
Reactions: ogretankHU

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 431
25 050
113
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 696
14 667
113
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

Mint a Vulcannak.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22 and aquarell

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 673
55 405
113
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

Lehet, hogy az ellenfél nem látja, de az biztos, hogy hallja.