Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.Szerintem az orosz cikk író ezzel az új generációs hajtóművekre utal....Nem hiszem, hogy nagyon megváltoztatják a gép kialakítását.....
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.