Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 915
29 962
113
Szerintem az orosz cikk író ezzel az új generációs hajtóművekre utal....Nem hiszem, hogy nagyon megváltoztatják a gép kialakítását.....
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
 
W

Wilson

Guest
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
Számomra a legszebb 5 gen harcirepülő, szívesen látnám magyar felségjellel, de ugye erre sajnos semmi esély nincsen.....
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
51 068
85 896
113
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
Ezeket a tömegadatokat én fenntartásokkal kezelném! Az F-22 nem mai darab mégis szigorú titok a valós tömege.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 397
58 522
113
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg



63%-os uzemanyag feltoltés mellett, még 9.01 tonna fegyvert vihet.
:eek:

Annyival meg lehet pocsíkolni pár HIMARS indítót(is) , mordorban.
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 670
26 886
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

Mint a Vulcannak.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22 and aquarell

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 833
61 441
113
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

Lehet, hogy az ellenfél nem látja, de az biztos, hogy hallja.
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 670
26 886
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Azt hiszem ez ismétlés, de legyenek együtt. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 841
67 278
113
A Vulcan visításból gyenge kezdő. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az lehet, de üvöltésből már nem annyira!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 670
26 886
113
Az lehet, de üvöltésből már nem annyira!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Bömböl rendesen. A kocsik kórusa válaszol neki. :D

Kisgyerek koromban Apám elvitt Ferihegyre bámészkodni. Amikor meghallottam a Tu-134 hangját, hát nagyon leesett az álam.
 
Status
Not open for further replies.