Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Az YF-22 1990-ben repült először, az F-22 meg 2005 végén állt rendszerbe. Benchmarknak jó lesz.
Csak mert nagyon nem kapkodták el és néz meg az YF-22 és F-22 közti alapvető áttervezést. A gépre azt szokták mondani, hogy 70%-ban új.
Te mi újat látsz a mai Szu-57-ben az első PAK-FA-hoz képest? Gyakorlatilag egypetéjű ikrek. Ja, és a 30-as hajtómű még mindig sehol.

A benchmark inkább az, hogy ha nem kell tököt vakarászni, akkor egy B-21-et mennyi idő alatt rántottak elő meg most - már semmiről sem tudni kb. - a NGAD.
A PAK-DA-ról is duma van, felszállt protó meg hol?
 
Csak mert nagyon nem kapkodták el és néz meg az YF-22 és F-22 közti alapvető áttervezést. A gépre azt szokták mondani, hogy 70%-ban új.
Te mi újat látsz a mai Szu-57-ben az első PAK-FA-hoz képest? Gyakorlatilag egypetéjű ikrek. Ja, és a 30-as hajtómű még mindig sehol.

A benchmark inkább az, hogy ha nem kell tököt vakarászni, akkor egy B-21-et mennyi idő alatt rántottak elő meg most - már semmiről sem tudni kb. - a NGAD.
A PAK-DA-ról is duma van, felszállt protó meg hol?
Az szerintem nem annyira tökvakarós, hogy már csapatpróbákon van Szu-57, bár még nem a végleges hajtóművel (de azért az AL-41 se rossz). Egyébként se aggódnék, szerintem pár éven belül gyártható lesz a 30-as is.
Nem rossz teljesítmény ez egy olyan országtól, ami már pénteken csődbe mehet!
 
Az szerintem nem annyira tökvakarós, hogy már csapatpróbákon van Szu-57, bár még nem a végleges hajtóművel (de azért az AL-41 se rossz). Egyébként se aggódnék, szerintem pár éven belül gyártható lesz a 30-as is.
Nem rossz teljesítmény ez egy olyan országtól, ami már pénteken csődbe mehet!
Minden Pénteken IS!
 
A Szu-57-es saját hajtóművének a fejlesztése nagyon alulfinanszírozott, ugyanakkor az egyre jobban az avionika felé elmozduló légi harcászat legújabb prioritásai miatt már messze nincs is úgy a fókuszban, mint húsz éve a JSF-nél, vagy harminc éve az ATF tendernél volt.
A jelenleg alacsony ütemű szériában gyártott Szu-57-esek hajtóműve az AL-41F-1, vagyis a 117-es (117A, 117F) gyártmány.
Ez a típus a Szu-35Sz gépek AL-41F-1Sz hajtóművén (117Sz) alapszik.
Azonban a publikus adatok alapján magasabb gázhővel, nagyobb fordulatszámokkal operál.
A Szu-35-ös 86/142(147) kN statikus tolóereje helyett ~ 93/150+ kN-ra képes.
A kitűzött céloknak a gép publikus 18,8 tonnás szerkezeti tömegéhez és a közelebbről nem tisztázott tüzelőanyag és fegyverzet mennyiségéhez megfelel.
Lényegében a MiG-31-es statikus teljesítménye áll a rendelkezésére.
 
Minden Pénteken IS!
Én azért annyira nem kacarásznék ezen a csődbemenésen, mert kibaszottul ropogtatják az oroszok mogyoróit. A nagyhangú nyilatkozatok, és magabiztos helyzetjelentések között a szovjetunió is összeomlott. Az orosz export Európába a 2014es felére esett, miközben az import nem változott.
A komoly bajt az is jelzi, hogy Putyin a Swiftes ügyet háborús cselekményként akarja kezelni. Ha most a Nord Stream 2t se nyitják meg, nem csodálkoznék, ha egy-két gázvezetéket s LNG kikötőt itt-ott szétbombázna. Mint ahogy meg is tette ezt Grúziában. A pasi egyre paranoidabb.
 
A komoly bajt az is jelzi, hogy Putyin a Swiftes ügyet háborús cselekményként akarja kezelni.
Egy ország javainak elrablása, főleg nagy tételben az háborús ok. Ez általában területre vonatkozik, de simán vonatkozhat a valutatartalékaidra meg külföldön tartott vagyonodra is, ha azt lopják el "zárolás" néven és annak elég nagy az értéke. Most 1-2-300 mld eurónyit zárolnak, akkor magukra vessenek, ha az oroszok a rablót lelövik.
 
Egy ország javainak elrablása, főleg nagy tételben az háborús ok. Ez általában területre vonatkozik, de simán vonatkozhat a valutatartalékaidra meg külföldön tartott vagyonodra is, ha azt lopják el "zárolás" néven és annak elég nagy az értéke. Most 1-2-300 mld eurónyit zárolnak, akkor magukra vessenek, ha az oroszok a rablót lelövik.
És másnap mind megdöglünk.
 
Az orosz újság szerint a Szu-57es a legramatyabb 5. gen. repülő.

 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Az orosz újság szerint a Szu-57es a legramatyabb 5. gen. repülő.

Semmilyen orosz újság szerint. Olvasd el fordítóval. Addig ez dezinformáció.
 
Miért? a 19negyvenöt nem orosz?
“Steve Balestrieri” nekem eléggé nem orosznak tűnik.
A bemutatkozója:
Steve Balestrieri is a 1945 National Security Columnist. He has served as a US Special Forces NCO and Warrant Officer before injuries forced his early separation. In addition to writing for 1945, he covers the NFL for PatsFans.com and his work was regularly featured in the Millbury-Sutton Chronicle and Grafton News newspapers in Massachusetts.