Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 426
63 743
113
f8iRt20.jpg


a belső fegyvertér ajtaján is módosítottak. Ez úgy még külön érdekes, hogy én eddig sosem láttam ezt az ajtót kinyitva.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 829
30 902
113
Mostmár mindenki megnyugodhat, hogy az oroszok tudnak farkasfogas lyukat vágni többféle modellben is, szóval ahova kell ott az lesz.
 

Kulso_54

Well-Known Member
2010. június 14.
2 970
5 939
113
Farkasfog ide vagy oda, na de a kabinnál is lehetne farkasfogazni bőven. Meg mondjuk az APU kifújókát nyitható csukható farkafogasra megoldani mint a raptornál.
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 067
9 063
113
TVC vonal áthelyezve ide:
http://htka.hu/kozosseg/discussion/48877/tvc-pro-es-kontra
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 113
82 847
113
UAC-s hírek szerint csak 2025-2027-re lesz kész a Pak-Fa 2.szakaszának hajtomuve. Tehát csak 2025 korul mondható teljesen 5. generációsnak a Pak-Fa.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 832
57 771
113
Ez a 2025 teljes képesség reálisnak hangzik.
Viszont érdekes, hogy úgy jártak a PAKFA-val, mint anno a Szu-27-essel. Vagyis előbb készült el a végleges sárkány , mint a legtöbb fontos berendezés. Ott végül a 100%-os képességű Szu-27 a Szu-30 nevet kapta :)
 
M

molnibalage

Guest
Hogy le lettem hurrogva anno, mikor 2023 körüli dátumot lőtte be az első igazi századnak...
 

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 883
10 014
113
UAC-s hírek szerint csak 2025-2027-re lesz kész a Pak-Fa 2.szakaszának hajtomuve. Tehát csak 2025 korul mondható teljesen 5. generációsnak a Pak-Fa.

Ejha, ez elég távoli időpont. Ennek fényében kíváncsi vagyok, hogy a kínaiak hogy állhatnak a saját hajtóművükkel, illetve hogy az ő hajtóművük mit tudhat vajon.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 375
14 041
113
<blockquote rel="boki">UAC-s hírek szerint csak 2025-2027-re lesz kész a Pak-Fa 2.szakaszának hajtomuve. Tehát csak 2025 korul mondható teljesen 5. generációsnak a Pak-Fa.

Ejha, ez elég távoli időpont. Ennek fényében kíváncsi vagyok, hogy a kínaiak hogy állhatnak a saját hajtóművükkel, illetve hogy az ő hajtóművük mit tudhat vajon.
</blockquote>

Fogalmam sincs, hogy ez mennyire válasz a kérdésedre, de állítólag nem a hajtómű miatt fáj a fejük
https://www.sinodefenceforum.com/j-20-5th-gen-fighter-thread-v.t7303/page-208#post-401562
 

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 883
10 014
113
<blockquote rel="ghostface"><blockquote rel="boki">UAC-s hírek szerint csak 2025-2027-re lesz kész a Pak-Fa 2.szakaszának hajtomuve. Tehát csak 2025 korul mondható teljesen 5. generációsnak a Pak-Fa.

Ejha, ez elég távoli időpont. Ennek fényében kíváncsi vagyok, hogy a kínaiak hogy állhatnak a saját hajtóművükkel, illetve hogy az ő hajtóművük mit tudhat vajon.
</blockquote>

Fogalmam sincs, hogy ez mennyire válasz a kérdésedre, de állítólag nem a hajtómű miatt fáj a fejük
https://www.sinodefenceforum.com/j-20-5th-gen-fighter-thread-v.t7303/page-208#post-401562</blockquote>

Hmmmm.. Köszönöm a linket! Nagyon érdekes dolgokat mond a fickó.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 113
82 847
113
Elso korben 12 darab (egy századnyi)széria gyártásu gép lesz rendelve, amelyek 117Sz hajtomuvet kapnak(ugyanaz mint a Szu-35Sz-nél).
 
T

Törölt tag 1586

Guest
<blockquote rel="ghostface"><blockquote rel="boki">UAC-s hírek szerint csak 2025-2027-re lesz kész a Pak-Fa 2.szakaszának hajtomuve. Tehát csak 2025 korul mondható teljesen 5. generációsnak a Pak-Fa.

Ejha, ez elég távoli időpont. Ennek fényében kíváncsi vagyok, hogy a kínaiak hogy állhatnak a saját hajtóművükkel, illetve hogy az ő hajtóművük mit tudhat vajon.
</blockquote>

Fogalmam sincs, hogy ez mennyire válasz a kérdésedre, de állítólag nem a hajtómű miatt fáj a fejük
https://www.sinodefenceforum.com/j-20-5th-gen-fighter-thread-v.t7303/page-208#post-401562</blockquote>

Pontosabban a hajtómű miatt is fáj a fejük csak nem annyira...
Ahogy mondta a hajtómű probléma inkább "cukorbetegség" (ami kezelhető) mint "szívroham" (ami elég halálos)
Ők is a következő generációs hajtóműtől várják a gyógyulást.

Ja és keresnek szakembereket az R&D csapatba, úgyhogy ha valaki úgy gondolja küldje el a CV-jét... :)
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 375
14 041
113
Viszont a Szu-35-nél nem a hajtómű érdekli őket, hanem az alacsony sebesség melletti irényíthatóság.