Az új hajtóműnek 2013 nyarán a levegőbe kellett volna emelkednie, legutóbb csak a core rész volt ígérve idén nyárra, a fullos hajtómű 2017-re, mint tesztpéldány.
A 2025-27 újabb egy évtizedes csúszás. Ez már elképesztően sok.
Ha az F-22-est tekintjük tisztán 5. generációs repülőgépnek és figyelembe vesszük, hogy az YF-22-es első repülése az YF-119-essel, illetve az F-22A első repülése az F-119PW100-as hajtóművel között 6 év telt el, akkor az orosz késésre nincs józan magyarázat.
Az F-35 esetében a hajtómű már eleve kész volt, csak az X-35-ösnél kellett szó szerint barkácsolni.
A 2025-27 újabb egy évtizedes csúszás. Ez már elképesztően sok.
Ha az F-22-est tekintjük tisztán 5. generációs repülőgépnek és figyelembe vesszük, hogy az YF-22-es első repülése az YF-119-essel, illetve az F-22A első repülése az F-119PW100-as hajtóművel között 6 év telt el, akkor az orosz késésre nincs józan magyarázat.
Az F-35 esetében a hajtómű már eleve kész volt, csak az X-35-ösnél kellett szó szerint barkácsolni.