Tök felesleges, ez a T-50-4 (a negyedik protó). Jól néz ki, műrepülhető, de túl sokat nem tudnánk meg a szériagyártású verzióról belőle.Így már láttuk, nyissák ki.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tök felesleges, ez a T-50-4 (a negyedik protó). Jól néz ki, műrepülhető, de túl sokat nem tudnánk meg a szériagyártású verzióról belőle.Így már láttuk, nyissák ki.
Pontosan ezért azt vitték. Hogy a kínaiak ne lássanak közelről, működés közben egy szériagépet. Plusz valószínűleg a szériagépek éppen az SZVO-beli elfoglaltságaik miatt sem érnek rá. Az sem lepne meg, ha ez a protó még a "dinoszauruszvonyítás-generátor" (kompresszorlapát árnyékolók) nélkül készült volna, vagy kioperálták belőle az átrepülés előtt. A hajózó is ZS-7-est visel pedig kimondottan a Szu-57-hez készült a ZS-10-es sisak az új oxigénmaszkkal, a ZS-7 leváltására. Vagyis "hoztak is ajándékot, meg nem is". A hajtómű sem az AL-51-es. A lehető legkevesebbet mutatják, ami teljesen érthető, hiszen 5. generációs vadászbombázók területén a két ország konkurense egymásnak.Tök felesleges, ez a T-50-4 (a negyedik protó). Jól néz ki, műrepülhető, de túl sokat nem tudnánk meg a szériagyártású verzióról belőle.
Azért hátrább az agarakkal. A Szu-57 export piaca egyszerűen nincs. A gyártás vontatottan folyik, problémát okoz az embargó. szvsz nem is a berendezések, rendszerek tekintetében, bár néhány nyugati chip azért hiányzik stb. de szvsz a nyugati szerszámgépek üzemeltetésében inkább problémát jelent a háborús kaland x-ik évében. A Zuhai az egyetlen kiállítás ahol repülhetnek még orosz repülőgépek. Itt pedig politikai okból is villantani kell, mert a kínaiakon kívül más országok delegációi is ott lesznek. A kínaiak nem igen műrepülnek 5. gen típusaikkal, az oroszok viszont a szuper manőverezőképességet fogják eröltetni (mára csak ez marad számukra). Persze lehet előre fikázni, hogy ez a gép már nem a sorozatgyártott típus stb. (de azért tegyük a kezünket a szívünkre, sorozatgyártott típusnak minősül cca egy tucatnyi legyártott elvileg széria repülőgép).. máshol úgy az 30-50. példánytól talán.. Itt a SzVO elfoglaltáságról írtok. Ugyan már... Az nem más mint kis csapatpróba maximum... Egyébként ismerőseim kirepültek és fotóznak majd, én sajnos nem tudtam fiananciális és munkahelyi problémák miatt...Pontosan ezért azt vitték. Hogy a kínaiak ne lássanak közelről, működés közben egy szériagépet. Plusz valószínűleg a szériagépek éppen az SZVO-beli elfoglaltságaik miatt sem érnek rá. Az sem lepne meg, ha ez a protó még a "dinoszauruszvonyítás-generátor" (kompresszorlapát árnyékolók) nélkül készült volna, vagy kioperálták belőle az átrepülés előtt. A hajózó is ZS-7-est visel pedig kimondottan a Szu-57-hez készült a ZS-10-es sisak az új oxigénmaszkkal, a ZS-7 leváltására. Vagyis "hoztak is ajándékot, meg nem is". A hajtómű sem az AL-51-es. A lehető legkevesebbet mutatják, ami teljesen érthető, hiszen 5. generációs vadászbombázók területén a két ország konkurense egymásnak.
Én forditva látom.Azért hátrább az agarakkal. A Szu-57 export piaca egyszerűen nincs. A gyártás vontatottan folyik, problémát okoz az embargó. szvsz nem is a berendezések, rendszerek tekintetében, bár néhány nyugati chip azért hiányzik stb. de szvsz a nyugati szerszámgépek üzemeltetésében inkább problémát jelent a háborús kaland x-ik évében. A Zuhai az egyetlen kiállítás ahol repülhetnek még orosz repülőgépek. Itt pedig politikai okból is villantani kell, mert a kínaiakon kívül más országok delegációi is ott lesznek. A kínaiak nem igen műrepülnek 5. gen típusaikkal, az oroszok viszont a szuper manőverezőképességet fogják eröltetni (mára csak ez marad számukra). Persze lehet előre fikázni, hogy ez a gép már nem a sorozatgyártott típus stb. (de azért tegyük a kezünket a szívünkre, sorozatgyártott típusnak minősül cca egy tucatnyi legyártott elvileg széria repülőgép).. máshol úgy az 30-50. példánytól talán.. Itt a SzVO elfoglaltáságról írtok. Ugyan már... Az nem más mint kis csapatpróba maximum... Egyébként ismerőseim kirepültek és fotóznak majd, én sajnos nem tudtam fiananciális és munkahelyi problémák miatt...
Akkor kérlek a látásod támaszd alá tényekkel kérlek. Kik ezek a sorbanálló vevők? Továbbá az is érdekelne, hogy a háborúban alkalmazott modern nyugati technika miért nem pont ugyanolyan tapasztalatokkal rendelkezik mint az orosz? Tán nem ugyanabban a háborúban szerepelnek? Esetleg velük valami csoda folytán nem gyűlik a tapasztalat?Én forditva látom.
Az orosz háborúban áll, naná szarik az exportra - ellenben a vásárolni szándékozó országok baromira ácsingóznak combat proven platformokra, és jelenleg az orosz az, amelyik lassan minden fegyverét élesben, nyugati eszközök ellen kipróbálta. És azokba beépiti a vérrel megszerzett tapasztalatokat.
Vagyis ugyan mostanában nem fog kielégiteni egyetlen vásárlót sem, ellenben hamarosan kilép a piacra egy rakat olyan termékkel (a háború tapasztalataival módositott eszközökkel), melyek életekkel fizetett tapasztalatokból születtek, nem pénzügyesek államlehúzási grafikonjai által.
A vásárlóknak meg az előbbi kell.
Az oroszok továbbra is rendszeres résztvevői a dubai légiszalonnak, ami relevancia szempontjából már meghaladja Farnborough-t, vagy Le Bourget-t, illetve ott szoktak lenni a malájziai Langkawi-ban is, ami inkább egy hatalmas airshow.Azért hátrább az agarakkal. A Szu-57 export piaca egyszerűen nincs. A gyártás vontatottan folyik, problémát okoz az embargó. szvsz nem is a berendezések, rendszerek tekintetében, bár néhány nyugati chip azért hiányzik stb. de szvsz a nyugati szerszámgépek üzemeltetésében inkább problémát jelent a háborús kaland x-ik évében. A Zuhai az egyetlen kiállítás ahol repülhetnek még orosz repülőgépek. Itt pedig politikai okból is villantani kell, mert a kínaiakon kívül más országok delegációi is ott lesznek. A kínaiak nem igen műrepülnek 5. gen típusaikkal, az oroszok viszont a szuper manőverezőképességet fogják eröltetni (mára csak ez marad számukra). Persze lehet előre fikázni, hogy ez a gép már nem a sorozatgyártott típus stb. (de azért tegyük a kezünket a szívünkre, sorozatgyártott típusnak minősül cca egy tucatnyi legyártott elvileg széria repülőgép).. máshol úgy az 30-50. példánytól talán.. Itt a SzVO elfoglaltáságról írtok. Ugyan már... Az nem más mint kis csapatpróba maximum... Egyébként ismerőseim kirepültek és fotóznak majd, én sajnos nem tudtam fiananciális és munkahelyi problémák miatt...
BRICS országok... India jelezte, hogy megint érdekli a gép, gondolom már készen. Aki nem USA szövetségi rendszer, annak vagy ez, vagy J-35 lesz, esteleg a török vas. Ellenben ez a háború végére felfuttatott gyártással rendelkezik majd, ergo gyorsan ki tudnak vásárlói igényeket elégiteni.Akkor kérlek a látásod támaszd alá tényekkel kérlek. Kik ezek a sorbanálló vevők?
Az orosz a top cuccait szerepelteti, a nyugati országok meg szart adnak.Továbbá az is érdekelne, hogy a háborúban alkalmazott modern nyugati technika miért nem pont ugyanolyan tapasztalatokkal rendelkezik mint az orosz? Tán nem ugyanabban a háborúban szerepelnek? Esetleg velük valami csoda folytán nem gyűlik a tapasztalat?
Azért hátrább az agarakkal. A Szu-57 export piaca egyszerűen nincs. A gyártás vontatottan folyik, problémát okoz az embargó. szvsz nem is a berendezések, rendszerek tekintetében, bár néhány nyugati chip azért hiányzik stb. de szvsz a nyugati szerszámgépek üzemeltetésében inkább problémát jelent a háborús kaland x-ik évében. A Zuhai az egyetlen kiállítás ahol repülhetnek még orosz repülőgépek. Itt pedig politikai okból is villantani kell, mert a kínaiakon kívül más országok delegációi is ott lesznek. A kínaiak nem igen műrepülnek 5. gen típusaikkal, az oroszok viszont a szuper manőverezőképességet fogják eröltetni (mára csak ez marad számukra). Persze lehet előre fikázni, hogy ez a gép már nem a sorozatgyártott típus stb. (de azért tegyük a kezünket a szívünkre, sorozatgyártott típusnak minősül cca egy tucatnyi legyártott elvileg széria repülőgép).. máshol úgy az 30-50. példánytól talán.. Itt a SzVO elfoglaltáságról írtok. Ugyan már... Az nem más mint kis csapatpróba maximum... Egyébként ismerőseim kirepültek és fotóznak majd, én sajnos nem tudtam fiananciális és munkahelyi problémák miatt...
Nem azt kérdeztem, hogy kit gondolsz potenciális vevőnek, hisz te tényként írtad, hogy sorban állnak a vevők. Szóval kérem a sorbanálló vevők listáját, akiket te tényként kezelsz.BRICS országok... India jelezte, hogy megint érdekli a gép, gondolom már készen. Aki nem USA szövetségi rendszer, annak vagy ez, vagy J-35 lesz, esteleg a török vas. Ellenben ez a háború végére felfuttatott gyártással rendelkezik majd, ergo gyorsan ki tudnak vásárlói igényeket elégiteni.
Az orosz a top cuccait szerepelteti, a nyugati országok meg szart adnak.
IRIS-T meg a Patriot talán, meg egy-két ECM/ECCM platform, de semmi igazi elsővonalas eszköz, amivel egy nyugati hadsereg menne háborúba. F-15EX? F-35? Na az releváns lenne.
Az orosz meg amije van, beveti, ha félkész is (lásd Sz-70).
Ezt a példányt 12 éve építették. Nyilvánvalóan alig van köze egy idén legyártott Szu-57-hez.(de azért tegyük a kezünket a szívünkre, sorozatgyártott típusnak minősül cca egy tucatnyi legyártott elvileg széria repülőgép).. máshol úgy az 30-50. példánytól talán.. Itt a SzVO elfoglaltáságról írtok. Ugyan már... Az nem más mint kis csapatpróba maximum... Egyébként ismerőseim kirepültek és fotóznak majd, én sajnos nem tudtam fiananciális és munkahelyi problémák miatt...
Valószínűleg... ekkora marhaságot is lehet olvasni. Elektronikában történtek változások, hajtómű sem azonos, de aerodinamikailag eléggé hasonló és valószínűleg sok-sok alkatrészt használnak a szériapéldányokban is. A kétutcat példányis repülőgépből valószínűleg 10 év alatt mindent kicseréltek..Ezt a példányt 12 éve építették. Nyilvánvalóan alig van köze egy idén legyártott Szu-57-hez.
Gratulálok a szófosásodhoz, újfent.
Prototípus, a negyedik. Hogy milyen tesztekhez használták, nem tudjuk.Valószínűleg... ekkora marhaságot is lehet olvasni. Elektronikában történtek változások, hajtómű sem azonos, de aerodinamikailag eléggé hasonló és valószínűleg sok-sok alkatrészt használnak a szériapéldányokban is. A kétutcat példányis repülőgépből valószínűleg 10 év alatt mindent kicseréltek..
Talán ez az első kép nyitott állapotbqn. A törzsbeépítettre vagyok kívancsi.