Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Úgy tippelném az sem nagy előny ha a prototipusok visszaverődési jellemzői kikerülnek, pl. Szíriában.Mire a szögvisszavero? Mikor majd 2021 kapják meg a lopakodó bevonatot ráadásul eddig csak protók vannak
Azt mondták, 100M alatt lessz.A gép darabja 142 millió USD.
Kb 2012-13 körül repült a PAK-FA programban először a légierőtől egy tesztpilóta, azóta már szerintem ők vannak a programban többségben. De mindettől függetlenül, mind a mai napig a Szuhoj iroda és a KnAAZ gyár saját pilótái is repülik a gépet.Fiúk! Kik repülik a Szu-57eseket, katonák? És milyen alakulat keretében?
Azt mondták, 100M alatt lessz.
Amíg csak saját légtérben, a határoktól 1000-2000km-re repülnek addig teljesen fölösleges, akkora távolságból még egy B-52-est se tudnának radarral bemérni. Külföldön még csak Szíriában volt talán max 2 példány, ott meg nyilvánvalóan nem szólóban hanem kötelékben több más géppel (pl. Szu-30) repültek, így elég nehéz bemérni a valódi radar-visszaverődését. Ráadásul ott lehet is hogy voltak rajta szögvisszaverők, olyan közeli Szíriában készült fotóra nem emlékszek, amiről ez eldönthető volna.Illetve egy másik érdekesség: vajon miért nem láthatóak a gépen a lopakodókon szokásos szögvisszaverők?
Azt mondták, 100M alatt lessz.
Csakhogy ez valószínűleg a teljes összeg/gépek darabszáma, viszont ebben biztos szerepel "némi" tartalék-alkatrész (benne hajtóművek), kiképzés, szimulátor vagy annak használata x kiképzési óraszámban, stb. (pl. némi vodka áldomásként az első kiképzett pilóták és műszakiak búcsúestjén ).Algériának 142 millió USD, de ez már le volt írva.
Ettől sivítanak újabban a Szu-57-esek. Komoly ellenállásuk lehet, szerintem fojtják rendesen a hajtóművet, ami majd a fogyasztásban jelentkezhet.
A Rafale-ban nincs radar blocker.Az s alkú szívócsatorna nem folytja?Valahogy megoldották a fogyasztást az SH-nál és a Rafalenál is.
A Rafale-ban nincs radar blocker.
Az S alakú szívócsatornának messze nem akkora a fojtó hatása, mint a kompresszor elé betett idegen tárgynak, aminek ráadásul a jégtelenítését is meg kell oldani, meg az se szerencsés, ha a lökéshullámok elérik, vagy mi több, róla válnak le.
A Rafale-ban nincs radar blocker.
Az S alakú szívócsatornának messze nem akkora a fojtó hatása, mint a kompresszor elé betett idegen tárgynak, aminek ráadásul a jégtelenítését is meg kell oldani, meg az se szerencsés, ha a lökéshullámok elérik, vagy mi több, róla válnak le.