Nagyon széles ÉS hosszú is lesz az egész ráadásul a meghajtása is problémás, hiszen két külön (ráadásul duplázott nehéz alkatrész) főtengelyt és motort kellene szinkronizálni. Betegágy az egész.
Kompaktság tekintetében a X12 elvileg jó megoldás lenne, hiszen az elrendezês miatt inkább kisméretű, gyanítom ott a kenéssel szopnak..
Inkább ne idézzük meg a sírból a VW csoport W motorjait, amiket a kényszer szült és óriásit buktak. A Phaetonnal együtt.
Ez egyátalán nem probléma.. pl nagyon sokáig a v motorok is két ecuval mentek. Pl b7 rs4-es audiban is van a bank1 és bank2-nek külön ecuja. A két főtengely sem gond. Rengeteg jármű így működik.
Közvetlen befecskendezést is megvalósították már villamosan, az sokkal nagyobb feladat. Nem hiába, hogy standalone ecuban tényleg csak a périmum szint vagy éppen gyári ecuk tudják csak.