- Ez nekem egyszerű!
- A kettő modulra osztott, párhuzamosított(redundáns) rendszer dupla üzembiztonság!
- Motor-találat esetén is jó eséllyel mozgásképes marad vmilyen szinten!
- ...SŐT: Egy dupla motortalálat esetén is tud az akkuval tud fedezékbe kúszni/ködösíteni/egyebek => esély túlélni, egy hibás/kilőtt motorral (szinte) NULLA-esély.
- Ezek a "Nünükéim"!
Az utolsó érv a döntő!
U.I.: ... + bónus: ha van két ilyen önálló motor-henerátor rendszer + akku(k) hozzá, akkor minek a 100(+) kg-s APU.
Lehet is akár, DE nem kell, nincs APU beépítési "kényszer", mint a klasszikus konstrukcóknál!
U.I: 2.0 : Érdekesség, a MiG-21-nek volt vmi nagyon jó teljesítményű/kapacitású/megbízhatóságú aksija beépítve!
Ezüst volt az egyik anód vagy katód anyaga az emlékeim szerint 100(+) kilós aksinak.
Lopták/adták/vették is őket a rendszer-összeomlás-váltás alatt/után "rendesen"!
.
Nem.
1 tank,1 motor, 1 erőátvitel, 1 apu.
Okkal nem gyártanak dízel elektromos hajtású tankot,pedig a szovjetek már 60 éve is ezrével gyártottak dízel-elektromos hajtású dózereket,mozdonyokat,nem szarokat,aztán mégsem foglalkoztatja őket ezt tankba szerelni,pedig megvan a tapasztalat,a technológia,de mégsem.