Az UVZ ugyanakkor tud T-90M-et is gyártani, meg ha jól tévedek az 1-2 tucat T-14 is ott készült.
Ehhez ismerni kell a szovjet vonalat.
A három nagy iroda:
Harkov lényegében csak volt. Jól feküdt a pártnál, mert hős város, meg stb. De azért nehéz őket azzal vádolni, hogy a részben hozzájuk tartozó T-54en (a főtervező, bár az UVZ-ben alkotta meg, de ennek az okai valami VH-ban keresendők, szóval megadom nekik, bár nincs ebben igazam) és a T-64-esen kívül bármit is letettek volna az asztalra. A T-64A is gyakorlatilag a többi iroda működő megoldásainak bemókolása volt a tankjukba. Mindent elmond, hogy a T-64-est a hadsereg kívánalmai ELLENÉRE helyezték gyártásba.
UVZ volt az iparos. Megkapta azt ami van, és abból kellett összeraknia valamit ami működik. Jött a T-54 (ami részben Harkov) amiből kireszelték a T-55öt, a T-62, majd ennek, és az új páncélformulának alapján a T-72, mind gyakorlatilag az iparos munkák, ahogy a T-90 is ez. Egyszerű, könnyen gyártható, mindig működő megbízható dögök.
Leningrad meg logikusan (az ottani egyetem köré szerveződött a harckocsik és a harckocsi harcászat elméletével foglalkozó kutatótelepek, laborok, és iskolák) az előre mutató dolgokért felelt. Ez nagyon sok esetben nem is hozott valódi terméket, csak sok tapasztalatot, de a T-80 nagyon betalált.
A HH után aztán csak az UVZ maradt, és nekik nem kevés idő volt, főleg a pénztelenség időszakában, amire sikerült kinevelniük magukból az innovációt. A versenynek viszont jót tenne, ha reaktiválnák az OMSZK-i irodát.