Valójában még annyi sem:
"A hozzáadott teljesítmény a jobban optimalizált, 15:1 ±0,5 sűrítési aránynak és a továbbfejlesztett üzemanyag-befecskendező rendszernek köszönhető. A V-55-öt egy új és továbbfejlesztett VTI-4 légszűrővel párosították, amely segített csökkenteni az energiaveszteséget rendkívül poros környezetben.
A megnövekedett bruttó motor teljesítmény mellett az új motor robusztusabb és megbízhatóbb volt. A szovjet hadseregnek 350 kumulatív üzemóra garanciával szállították.
A tartály elektromos rendszereihez a G-5 elektromos generátorhoz rendelt teljesítmény és az AK-150 légkompresszor hozzáadása miatt a harckocsi meghajtásához rendelkezésre álló nettó teljesítmény csak 480 LE. Ez a bruttó teljesítmény 82, 76% -át teszi ki."
És ez a 480 LE szerintem a váltó bemeneten van, nem a lánckeréken....
Szóval a soha viszont nem látásra
Az "ultimátum" adásodon meg azóta is röhögök. XD
Te komolyan elhiszed magadról, hogy vagy valaki...csak van egy rossz hírem
(A fórumnak is. Nem tűnik el, az opni meg be van zárva )
Sőt, a T-10-ben bruttó 700-750 LE volt változattól függően.
Két dologtól függött minden:
1. Van-e feltöltés
2. Mekkora legyen az élettartalom.
Meg úgy saját magát. Egy teljesen más jellegű, kb. lényegtelen beszélgetésben egy traktor kapcsán a tank teljesítményeknél 500-at írtam 520 helyet (Juhj, micsoda különbség!) és meg sem említettem, hogy végül mind bruttó 580 LE lett.
(Ahogyan mást sem említettem meg, lásd. T-62-es)
És most úgy érzi, hogy végre eljött az ő ideje XD
Hogy lehet valaki ekkora veréb
Pontosan, hozzászólásom első része. Bruttó 580 LE-ből kb. 480 LE megy rá egyáltalán a váltóra. Az a motor valós teljesítménye.
(ma például autóknál is így mérik, segédberendezésekkel együtt. Ez a hivatalos mérési szabvány).