fip7
A repülőgép belső rendszereinek elhelyezése is kardinális kérdés.
Úgy működik a dolog,hogy jön a radarsugárzás,találkozik a géppel itt a sugárzás egy része visszaverődik(ezért a farkasfogazás,hogy lehetőség szerint ne arra verődjenek vissza amerről jöttek),egy része elnyelődik a különböző bevonatokon,a maradék pedig bejut a gép belső tereibe ahol visszaverődik valamiről.Miután visszaverődött újra találkozik a különböző bevonatokkal és elnyelődik,ami ezek után megmaradt az jut vissza oda ahonnan jött a radarsugárzás.Ebből látszik,hogy ha nem megfelelő a gép belső elrendezése akkor a radarsugárzás jó része visszakerül oda ahonnan jött.Ezért van az,hogy pl az AESA antennákat nem függőlegesen építik be+az antenna mögé egy halom radarsugárzás elnyelő anyagot tesznek.
A repülőgép belső rendszereinek elhelyezése is kardinális kérdés.
Úgy működik a dolog,hogy jön a radarsugárzás,találkozik a géppel itt a sugárzás egy része visszaverődik(ezért a farkasfogazás,hogy lehetőség szerint ne arra verődjenek vissza amerről jöttek),egy része elnyelődik a különböző bevonatokon,a maradék pedig bejut a gép belső tereibe ahol visszaverődik valamiről.Miután visszaverődött újra találkozik a különböző bevonatokkal és elnyelődik,ami ezek után megmaradt az jut vissza oda ahonnan jött a radarsugárzás.Ebből látszik,hogy ha nem megfelelő a gép belső elrendezése akkor a radarsugárzás jó része visszakerül oda ahonnan jött.Ezért van az,hogy pl az AESA antennákat nem függőlegesen építik be+az antenna mögé egy halom radarsugárzás elnyelő anyagot tesznek.