Német Type 212-esek karbantartáson.Jól látható a vontatott szonár csévelő dobja. A kiengedő mechanizmusa viszont a hajócsavar alatt található.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Német Type 212-esek karbantartáson.Jól látható a vontatott szonár csévelő dobja. A kiengedő mechanizmusa viszont a hajócsavar alatt található.
Ezek a hajók a régebbi egységek közül valók, a két utolsónak U35 és U36 már ilyen a propellerje:Miért nem 7 ágú a hajócsavar?Vagy az nincs exportra?
Vagy ez a kép nem jó, vagy bokié. Nézd meg a hajócsavart.
Valójában Szovjetuniónak sokkal több tengeralattjárója volt, mint Németországnak.Ezek a hajók a régebbi egységek közül valók, a két utolsónak U35 és U36 már ilyen a propellerje:
Ez nem propulzor, mert ugyebár van propellerje, hanem a hajócsavar zaját, örvényeit hivatott kioltani.
Mellesleg ezen a két hajón már nem egyrészes bronz hajócsavar van, hanem karbonból készült, lapátonként javítható propeller. Azt nem tudom, hogy a régebbi egységek is megkapják, megkapták-e az újabb technikát, de lenne értelme, mivel nem egy Dönitz-i méretű a Bundesmarine U-Boot flottája.
Nem, a legrégebbi olasz nemzeti szimbólum.Komunista kormány?
Olaszország aláírta a megrendelést a két első Type-212 NFS típusú tengóra.
A szerződés 1.35 milliárd euróról szól, és a két első NFS egységre vonatkozik, továbbá bizonyos R&D vonatkozásokra (pl. 150 millió euro egy új harcvezető rendszerre (Combat Management System) a Leonardo-tól), illetve kiképző és gyakorló központról Tarantóban, valamint nem részletezett mennyiségű és típusú pótalkatrészt. Az NFS változat némileg hosszabb, új üzemanyagcella-verziókat kapnak (a pletykák szerint 480kW össz-teljesítménnyel), illetve olasz fejlesztésű és gyártású Lítium-Vas-Foszfát akkumulátorokat.
A gyártásban a Ficantieri a fő vállalkozó, de a TKMS is részt vesz benne természetesen, többek között a tengeralattjárók orr-részét, az üzemanyagcella-rendszereket és több kisebb komponenst ők szállítanak. A nagy része viszont Olaszországban készül, és 2027 illetve 2029 a tervezett átadási időpont.
Forrás