Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez jó volt, köszi A jó kis UV-k, piros-kék 7-es busz meg a 6-os villamos még megkerülte a háztömböt.Kis időutazás, ekkor volt egyetem 2. félév nekem.
Mai szemmel eszméletlenül lelakottan nézett ki a város.
A villamos peronok biztonsága mai szemmel nem létező.
Igen 2006-is kerülte a 6-os, az utolsó hurok végállomások egyike volt. A Combino érkezésére építették át a végállomást.Ez jó volt, köszi A jó kis UV-k, piros-kék 7-es busz meg a 6-os villamos még megkerülte a háztömböt.
Én pont ebben az évben lettem ötödikes a Villányi úton, úgyhogy arra jártam minden nap, de már nem is rémlett, hogy ilyen macskaköves volt. A megállók tényleg durván keskenyek, meg semmi elválasztás.
Azóta rengeteget szépült és sokkal élhetőbb gyalogosként, az biztos.
Márhogy gondolom a MÁV-tól bérlik. most szerinted tényleg az állami MÁV felmondja a szerződéseket az ellenzéki önkormányzat kedvéért? Pont Budapest egyik legdrágább területén kell autószerviz? Amúgy nem tudom, fasz televan ezekkel a turistabuszokkal, tessék szépen felszállni a BKV-ra.-rozsdaövezetnek tüntetik fel a beruházás területét, ami gyakorlatilag pár nem használt vágány és egy vasúti bódé. A fényképek hátterében ott van három ipari épület, amiben már vagy 15 éve működik szgk vizsgapont, autószervíz és működött korábban autómosó is (most már a szerviz működik ott is). Mágikusan pont e hó végével kell beszüntessék a tevékenységet a szervízben és költözniük. Véletlen (hisz valaki benne?). Amúgy a látványtervek alapján pont ezeket az épületeket nem is érinti a beruházás, a kiürítés maximum arra jó, hogy "valódi rozsdaövezetnek" lehessen nevezni a tegnap publikált önkormányzati projektoldalon.
Nem a "kedvéért". Hanem azért mert az alagutat záros időn belül el kell kezdeni építeni. A MÁV sem rakatta volna bele a szerződésbe hogy egy kormányzati nagyberuházás miatt potenciálisan ki kell vágni a bérlőt, ha ez nem lenne emberi számítás szerint várható. Nem én találom ki, benne van a bérleti szerződésben.Márhogy gondolom a MÁV-tól bérlik. most szerinted tényleg az állami MÁV felmondja a szerződéseket az ellenzéki önkormányzat kedvéért? Pont Budapest egyik legdrágább területén kell autószerviz? Amúgy nem tudom, fasz televan ezekkel a turistabuszokkal, tessék szépen felszállni a BKV-ra.
Röviden: egyéni szgk vs tömegközlekedés preferálása. Nem viccből került annak idején bele a szabályozásba, látták, hogy a rendszerváltás előtt mennyi autó volt és utána hogy elszaporodtak. Annakidején rohamosan kezdtek fogyni a szabad parkolóhelyek és ezzel nem tudtak lépést tartani, ezért írták bele a szabélyzatba, hogy új lakást csak új parkolóhellyel lehet létesíteni. Ma pedig oda jutottunk el, hogy már maguk az utak olyan szinten terheltek, hogy úgysem látják belátható időn belül megoldani, ezért ne erőltessük tovább ezt a parkolódolgot, mert csak még több kocsi lesz az utakon, mégis térjünk vissza arra, hogy legyen a tömegközlekedés a prioritás, mert az szgk helyzet kezd menedzselhetetlen lenni...
Hát, mint a vasút tervezéssel két évtizede foglalkozó mondom neked, hogy mire abból az alagútból kapavágás lesz, az 8-10 év ha minden nagyon jól megy...Nem a "kedvéért". Hanem azért mert az alagutat záros időn belül el kell kezdeni építeni. A MÁV sem rakatta volna bele a szerződésbe hogy egy kormányzati nagyberuházás miatt potenciálisan ki kell vágni a bérlőt, ha ez nem lenne emberi számítás szerint várható. Nem én találom ki, benne van a bérleti szerződésben.
Amúgy meg itt is élnek emberek, a várban lakóknak a mindennapi élelmiszer megvásárlása is gondot jelentett, az önkormányzatnak kellett beavatkoznia, hogy normális áron legyen élelmiszerbolt például. Ugyanígy a "drága környékről" eltűnnek az alapvető cikkeket árusító kisebb hasznot termelő boltok mert nem rentábilisek és lehet utazni értük, a környék normális ittélésre egyre kevésbé komfortossá válik ezáltal. Ilyen az is, hogy most már nem lesz a környéken autószervíz és vizsgahely, ami volt egészen eddig, lehet menni a BAHon kívülre.
Amúgy a zöldfelület minimumát is előírhatnák, hogy ne ilyen betonbálnák épüljenek...Röviden: egyéni szgk vs tömegközlekedés preferálása. Nem viccből került annak idején bele a szabályozásba, látták, hogy a rendszerváltás előtt mennyi autó volt és utána hogy elszaporodtak. Annakidején rohamosan kezdtek fogyni a szabad parkolóhelyek és ezzel nem tudtak lépést tartani, ezért írták bele a szabélyzatba, hogy új lakást csak új parkolóhellyel lehet létesíteni. Ma pedig oda jutottunk el, hogy már maguk az utak olyan szinten terheltek, hogy úgysem látják belátható időn belül megoldani, ezért ne erőltessük tovább ezt a parkolódolgot, mert csak még több kocsi lesz az utakon, mégis térjünk vissza arra, hogy legyen a tömegközlekedés a prioritás, mert az szgk helyzet kezd menedzselhetetlen lenni...
Akkor szerintem nem azzal számolnak, hanem valami mással. Bár a kormány idő közben bejelentette a rozsdaövezet programját, nem lennék meglepve ha a Déli vágányai érintettek lennének (amit a polgármesterünk elhagyott ipari rozsdaövezetként reklámoz, és pont most május 1-vel kellett leállítani a hivatkozott ipari épületekben az autószervízt meg a vizsgapontot, olyan óriási ez a rozsdaövezet, hogy ez a vizsgahely meg szervíz meg is töltötte, sőt a parkoló alig volt elég a kuncsaftoknak - szóval azt a három épületet rozsdaövezetezni, hát...)Hát, mint a vasút tervezéssel két évtizede foglalkozó mondom neked, hogy mire abból az alagútból kapavágás lesz, az 8-10 év ha minden nagyon jól megy...
Amúgy meg nem sietek sehova... 8-10 év belefér. Már 35 éve élek itt, és mégegyszer ennyi belefér, ha nem teszik élhetetlenné a környéket a lakosság számára. De ha úgy vesszük már dédnagyapám is itt lakott két házzal odébb amikor leszerelt, és remélem, hogy a gyerekeim számára is élhető marad a környék. Az a baj az emberekkel, hogy mindenki mindent azonnal akar megoldani, és nem túl jól, mert a 4 éves ciklus alatt valami eredmény felmutatási kényszer van... én tökéletesen kibékülök vele, ha lassan, de jó megoldás születik.Hát, mint a vasút tervezéssel két évtizede foglalkozó mondom neked, hogy mire abból az alagútból kapavágás lesz, az 8-10 év ha minden nagyon jól megy...