Amilyen jól néz ki a PR anyagokban közelről ugyanolyan iszonyat nyomasztó falanszter az egész.
Sajnos annak tűnik a távolból, de ennek megítéléséhez azért egy séta kéne a végén a befejezett állapotban, hogy érezhető legyen a végeredmény, a zöldfelület, árnyék stb. aránya.
Nem értem, hogy miért nem foglalkozik ezzel a szabályozás. Vitézy is most bejelentette, hogy végre nincs előírva min. garázs mennyiség. Szuper. Végre.
A zöldfelületre és annak mikéntjére miért nem vonatkozik ilyen minimum? Meg arra, hogy valódi árnyék legyen?
Azt lehet építeni azokat baszott nagy mammutokat, amikre tettem be képeket.
Meg itthon valami olyan térkő mánia dúl, amire szavak nincsenek.
Az alapkoncepció (víz mellett munka - és lakónegyed) amúgy nem lenne rossz, csak a megvalósítása, iszonyat kicsi alapterületre vannak bezsúfolva toronyházak. Ez így tisztán irodanegyednek is necces, élhetőség szempontjából szerintem ennél pl. a Marina sokkal jobb, de még a Tópark is.
A Tóparkot nem ismerem, de a Marinához többször eltekertem. Egész élhetőnek tűnt és viszonylag közel van a metró is. Tényleg nem Bivalybasznád külsőre sikerült élhetőnek tűnő környezetet kialakítani úgy, hogy gerincvonali kötöttpályás közlekedés van.
De akkor magyarázza meg már nekem valaki, hogy Észak-Csepel vagy csak a töküres senki által nem használt Népliget egy részét erre a célra nagyon komoly valódi nagy fás zöldterületi és közjót is ellátó kialakítással miért nem lehet építkezni?
Csesszék meg a városközponttól 15-20 km-re a semmibe épülnek a házak, de a várostól egy köpésnyire, MÁV, metró és villamos kapcsolattal csak ott rohad az egész. Onnan meg jár be a sok kocsi és rontják itt a városi levegőt. Hűt köszi...
Gratulálni tudok csak kis hazánk erőforrás menedzseléshez.
A Városligetből meg kifolynak az emberek.
Pedig a fővárosban annyi üres és rekultiválható hely lenne, ahol lazán minden lakó környeznek kb. saján mini ligetje lehetne.
Bár az emberek magatartása is érdekes. Hótt tömeg az NKE parkban, de tőle egy köpésnyire egy másik téren meg sehol senki.
Nagyon ostobán használjunk a köztereket, parkokat és közterületeket is.
A környék meg, khmm, egy gyorsforgalmi út meg egy átalakuló volt iparterület, menedzsergettókkal, szolgáltatás kb. semmi, csak ami helyben lesz, és persze lehet sétálni az amúgy csodaszép Kopaszi gáton. Itt tömegközlekedés semmi (80-100 milliós ingatlant kifizetni képes közönség nyugodt lehetsz, nem fog villamosozni) így a város közepén sikerült elérni ezzel a fejlesztéssel, hogy abszolút kocsis az egész, bárhova is akarsz menni.
A probléma akkor ezzel az van, hogy ha egy rétegnek mindig derogálni fog a tömegezés, akkor teljesen mindegy milyen mit húzunk fel, ha elvből nem használja.
Csodálatos lesz, amikor ezek reggel és este ki- és berajzanak, ráadásul az egész környék úthálózata úgy ahogy van el lett k*rva azzal hogy a Lágymányosi a semmibe megy, ahelyett hogy a Hamzsabégi úton logikusan becsatlakozni az M1/M7 bevezetőbe,, ehelyett ráeresztik az erre teljesen alkalmatlan Budafoki útra.
Igazából tiszta szerencse, hogy nem épült meg a Hamzsabégin az autópálya, mert akkor nem lehetne most elővárosi vasút bővítéshez infrát csinálni...
Bár azt sem értettem, hogy miért kellene oda városi autópálya.
Mert ha arra menne az M7 bevezetőig az út, akkor az Egér út mostani csati és egy elképzelt Hamzsabégi út közötti távolság eltérés 1 kőkemény kilométer.
EGY.
Csak akkor a Lágymányosi és a Petőfi híd forgalma is egy helyen menne be, annak is, aki igazából eleve csak a külső szakaszán akar az M7-re menni. Na, ez hol lenne jó...? Mert én sehol nem látom ennek a racionalitását. Nem jobb az, hogy a belvárosból akkor kitereled az átmenő forgalmat, aminek úgy alapvetően semmi keresnivalója nem lett ott?
Alapvető probléma, hogy aszfalttal cseszték tele az M1/7 bevezetőt is, amikor ott kb. 20+ éve villamosnak kéne kijárnia Budaörsre...
De hát az autó a szent tehén...
Részben emiatt az elk*rás miatt kell építeni a Galvani hidat is, hátha ott sikerül a normális útkapcsolat.
Nem, az önmagában is kéne, hogy Dél-Pest és Csepelről nézve a túlpart, ami látsz az ne olyan távolságban legyen forgalomra időben, mint egy Budaörs-Siófok táv. Évtizedes ősbűn annak a hídnak a hiánya, csak a délebbinek kellene talán először megépülnie. De igazság szerint ebben már nem vagyok meggyőzve annyira, mint 2-3 éve.