M
molnibalage
Guest
Már volt a link, de azóta sok új tag. Döbbenetesen jó képek egy már félig eltűnt NY-ról.
www.flickr.com
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Reménytelen. A mai motorizáció mellett nem bontasz le hidat és teszel a helyére egy kisebb (!) kapacitásút.Én ezek javát visszaépíteném, akár eredeti tecnológiával:
1 híd volt az egészben, a többi épület ami kinézetében pazar látványt nyújtana. A Duna parton lévők paloták lehetnének lakások a felső pár ezernek, de a többit is életre lehetne hívni, persze amiknél nem megoldható vagy idejét múlt szerepet töltene be azoknak új feladatot lehetne adni.Reménytelen. A mai motorizáció mellett nem bontasz le hidat és teszel a helyére egy kisebb (!) kapacitásút.
Reménytelen. A mai motorizáció mellett nem bontasz le hidat és teszel a helyére egy kisebb (!) kapacitásút.
1 híd volt az egészben, a többi épület ami kinézetében pazar látványt nyújtana. A Duna parton lévők paloták lehetnének lakások a felső pár ezernek, de a többit is életre lehetne hívni, persze amiknél nem megoldható vagy idejét múlt szerepet töltene be azoknak új feladatot lehetne adni.
Akár, vagy ott van az Erzsébet híd, a mostani kommunista-minimalista stílusú helyett akár a régi vázát rá lehetne építeni. Nem vagyok statikus se építész, de laikusként azt mondom meg lehetne csinálni.Szállodák, mint eredetileg.
Ameddig az M0 nincs teljesen kész és a teljes elővárosi vasúti rendszer, addig az ötlet is nevetséges."Csak" átépíteni kell + az Erzsébetnéll amúgyis nagyon fontos lenne a forgalomcsökkentés, mert egy a város közepén áthaladó autópálya.
Ilyen az infrastruktúra fejlesztés. Küldeném mindenkinek aki a paksi meg midenféle más hidak értelmét vitatja...Durva, hogy mennyire a város széle volt az akkor. Lényegében szinte a semmit kötötte össze akkor?
![]()
Budapest régi képeken | Facebook
Nosztalgikus képek, a régi, 1991 előtti időkből, a szép Budapestről. Szabályzatunk, a Közlemények menüpont alatt olvasható. A csoport indult: 2013 09 13. Nostalgic photos and pictures about the...www.facebook.com
![]()
Nem kommunista minimalista a stílusa. Most is nagyon szép híd az Erzsébet híd. Őszintén szólva a szecesszió túltolását sem tartom kívánatosnak. Ha már régebbi építészeti stílus, akkor már Art-Deco kellene.Akár, vagy ott van az Erzsébet híd, a mostani kommunista-minimalista stílusú helyett akár a régi vázát rá lehetne építeni. Nem vagyok statikus se építész, de laikusként azt mondom meg lehetne csinálni.
Ezt még értelmezni sem tudom. A régi híd kisebb volt. Sokkal. Vagy arra gondolsz, hogy díszítsék azonos módon? Inkább ne.Akár, vagy ott van az Erzsébet híd, a mostani kommunista-minimalista stílusú helyett akár a régi vázát rá lehetne építeni. Nem vagyok statikus se építész, de laikusként azt mondom meg lehetne csinálni.
Ezt még értelmezni sem tudom. A régi híd kisebb volt. Sokkal. Vagy arra gondolsz, hogy díszítsék azonos módon? Inkább ne.
Azt is kérdéses, hogy a hídnak mennyi tartaléka van erre. Mert mióta tervezték, a gépjárművek átlag súlya "picit" megnőtt...
A próbaterhelés egy dolog. De az az igénybevétel, amit ma kap messze az eredeti terhelési szint felett lehet. Több és nehezebb jármű jár rajta.Szerintem sem, egyébként nem "kommunista stílusú" az Erzsébet-híd. Kölnben áll az eredetije.
Az átadáskor azért elég rendes próbaterhelést kapott.
Igen arra gondolok, hogy díszítsék azonos módon.Ezt még értelmezni sem tudom. A régi híd kisebb volt. Sokkal. Vagy arra gondolsz, hogy díszítsék azonos módon? Inkább ne.
Azt is kérdéses, hogy a hídnak mennyi tartaléka van erre. Mert mióta tervezték, a gépjárművek átlag súlya "picit" megnőtt...
Ugye eredetileg villamos is közlekedett rajta.A próbaterhelés egy dolog. De az az igénybevétel, amit ma kap messze az eredeti terhelési szint felett lehet. Több és nehezebb jármű jár rajta.
Ettől azért sokkal alaposabb szoktál lenni !A próbaterhelés egy dolog. De az az igénybevétel, amit ma kap messze az eredeti terhelési szint felett lehet. Több és nehezebb jármű jár rajta.
Nagyon más az, hogy egyszer megterhelték max. terheléssel vagy az, hogy a dinamikus terhelés milyen frekvenciával és amplitúdóval érkezik.Ugye eredetileg villamos is közlekedett rajta.
![]()
Villamos már nincs, max néhány kukásautó vagy csuklós busz jelenti a legnagyobb terhelésű járművet manapság. Bizonyára nőtt a forgalom, de egy hidat pont a maximum forgalomra terveznek. Az, meg, hogy az átlagautók tömege is nőtt, nem igazán mérvadó, mert még így is elmaradnak a buszok tehergépkocsik tömegétől. Manapság meg már monitorozzák az átmenő forgalmat az összes hídon, és ugye ott van a hídmester is aki folyamatosan ellenőrzi a szerkezeti elemeket.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..