Nem tudni, hogy milyen valódi ok állhat az efféle ötletelés mögött. Remélem nem a valóságra való ráeszmélés, hogy a tervezett rakéta képességeit nehéz lesz tartani.
Mondjuk szerintem a nettó 1órás fordulóidő is csak vágyom. Ok, hogy a SupeeHeavy a Raptoroknak köszönhetően tud majd lebegni, és elvileg így pontosabban leszállni. (a Falcon9 Merlin motorja túl erős ehez, ezért azok gyakorlatilag zuhanó landolást hajtanak végre)
Én a gyakorlati hasznát sem látom a rapid fordulóidőnek, szóval, ha sikerül is ez a fajta landolás, ott lesz a kilövőállásson egy még 'forró' rakéta, azt meg kell közelíteni, csatlakoztatni az üzemanyagcsöveket, ráemelni a Statship-et, csatlakoztatni, majd feltölteni mindkét hardvert, amit a SpaceX a saját bőrén tapasztalt meg, hogy nem lehet elkapkodni a szuperhideg üzemanyag miatt.
És akkor még a manőverező Nitrogén fuvokákat is után kell tölteni, vagy a most kinéző header-tank nyomását biztosító heliumot is. Mert ha ezekből több repülésre valót vinne magával az is 'dead weight'.
Vagy lehet itt is mint a Tesla építésénél mindent autómatizálni akar Musk? Annak is megvannak a korlátai. És akkor, még diagnosztika, átvizsgálásról sem beszéltünk...