Kéne egy megbízható hajtómű. 9ből 2(+1) hajtóműhiba
De hogy az SN10et miert tettek oda a tuzvonalba? Ennyire nem lehetnek hogy is mondjam, magabiztosak...
Az a (+1)Nope, az SN8 esetén nem a hajtómű volt a hibás...

Nyomásgyakorlás...De hogy az SN10et miert tettek oda a tuzvonalba? Ennyire nem lehetnek hogy is mondjam, magabiztosak...

Ettől szerintem simán fel fognak menni orbitálisra is akár...Ha az SN10 is elpukkan, akkor vakarhatják a fejüket, miért is bontották szét a következőket.
Lehet, de az még odébb van. Jóval odébb.Ettől szerintem simán fel fognak menni orbitálisra is akár...
Nem hinném. Olyan feszített a tempó, hogy egyszerűen felesleges további ugyan olyanokat elpukkantani.Lehet, de az még odébb van. Jóval odébb.

Ez a robbanás piskóta ehhez képest

ezért próbaKéne egy megbízható hajtómű. 9ből 2(+1) hajtóműhiba
Bátor ember, hogy többihez ilyen közel próbálkozik ....Megint nem volt elég tolóerő.

 
					
				Tehát, hogy egyértelmű legyen..Van az általad bejegyzett twitter bejegyzéshez egy komment fűzve:
Ebből nekem az jött le, hogy a SpaceX azt kérte még a teszt előtt, hogy ez alól a maximum public risk alowed by FSR -alól akartak felmentést kérni, mert sejtették - mivel olyan sokmindent próbáltak ki, és sokminden romolhatott el -, hogy valamilyen robbanás lesz a vége. (Musk is valószínűsítette a dolgot)
Az FAA meg utólag a nyakukba akasztott egy komoly vizsgálatot. És ez volt a legutolsó dolog, amit a SpaceX akart, mivel így a felpörgetett építési/indítási tempót nem lehet tartani, ha hamarabb készül el egy új protó, mint hogy elkészülne a vizsgálat az FAA részéről. Ha jól emlékszem, a roncsot is csak tök lassan takarították el.
Akkor most írd le saját szavaiddal is, hogy mit rontott el a SpaceX az SN8-nál szabályozási szempontból!Tehát, hogy egyértelmű legyen..
a SpaceX anélkül folytatta a SN8 indítást, hogy kellően bebizonyította volna, hogy az esetleges robbanási túlnyomásból eredő kockázat a
14 CFR § 431.35 által meghatározott szabályozási kritériumok között van. Ez alól kért felmentést, de nem kapott..
Ezután az FAA előírta a SpaceX-nek, hogy végezzen kivizsgálást az incidensről, ideértve a vállalat biztonsági kultúrájának, az operatív döntéshozatal és a folyamatfegyelem átfogó áttekintését. Minden vizsgálatot, amely befolyásolhatja a közbiztonságot a Boca Chica indítóhelyén....
Nálam ez továbbra is a SpaceX sara.

Meglátjuk. Bár anno arról volt szó, hogy jövőre már terheket szállítanak a Marsra. Egyenlőre az alacsony hűségű prototípusok 150m-nél nagyobb magasságból még nem térttek vissza sikerrel és nem emelkedtek 12.5 km-nél magasabbra és a maximális sebesség 1M-et bőven nem érte el. Van hova fejlődni.Nem hinném. Olyan feszített a tempó, hogy egyszerűen felesleges további ugyan olyanokat elpukkantani.
A bedarált rakéták - úgy tudom - még a vastagabb fallal készültek.
Nagyjábol tök mindegy, hogy melyiket csapják oda. A visszatérés tökéletesítésére még sok lehetőségük lehet.
Ne felejtsd el, hogy lassan a Boosterrel is el kell kezdeni repkedni. Szóval tulajdonképpen 2 különböző típus is ugyan azon hajtóműveket fogja tesztelni.
Mi több, azt is el tudom képzelni, hogy úgy is fogják őket használni, hogy akár payloaddal is felküldik őket. Szerintem akkor is olcsóbb a Starship koncepció, ha kezdetben nem tudják visszahozni őket. Gondolj bele, hogy mennyi Starlink befér egy ekkora hodályba!
Ha pedig meglesznek az offshore landing padok, akkor az FAA fújhat a fenekükbe, mert akkor és úgy indítanak, amikor akarnak. Bejelentik, hogy nem visszatérő indítás lesz, aztán meg véletlenül pont az odakészített landing padon landol...
Nem tudom mi nem világos?!Akkor most írd le saját szavaiddal is, hogy mit rontott el a SpaceX az SN8-nál szabályozási szempontból!
Itt a szabályozás, amire hivatkoznak.
Mert nekem úgy tűnik, hogy mintha FAA csak arra nem lett volna felkészülve, hogy lezuhan, és felrobban. Pedig....
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
