.Na, már legalább a buszt az oroszok gyártották. A működő rész francia.
.
újabb tipusú napelemekkel, heat pipe hűtéssel, és jelentősen növelt teljesitményű (oké.... 1 helyett 3 lepke erejű ) ion hajtóművekkel.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
.Na, már legalább a buszt az oroszok gyártották. A működő rész francia.
.Na, már legalább a buszt az oroszok gyártották. A működő rész francia.
9 éves rakétával operálnak? Nem járt le annak a szavatossága?.
.
Egyébként az inditás azért is csúszott mostanra, mert a 2013-ban gyártott Proton-M rakétában, és másik hasonlókban tavaly tavasszal nagyon komoly minőségbiztositási hibákat találtak. Kiderült, hogy valahogy ezekben is került azokból a "below-specifications" alkatrészekből (főleg csavarokból), amiket még 2015-16-ban (és előtte) gyártottak, és amiből nagy botrány volt akkor, amikor az ügy kirobbant.
.
A két műszakit, aki most észrevette, hogy ezekben a rakétákban is selejtes alkatrészek vannak, kitüntették. Az illetők a vizuális ellenőrzéskor vettek észre repedéseket, amik a selejtes alkatrészekben a vonatút okozta (!) vibrációkor keletkeztek.
Meg is nézem azt a buszt..
.
újabb tipusú napelemekkel, heat pipe hűtéssel, és jelentősen növelt teljesitményű (oké.... 1 helyett 3 lepke erejű ) ion hajtóművekkel.
Bazz, a ruszkiknál csak a ljubjanka féle minőségbiztosítás működött..
.
Egyébként az inditás azért is csúszott mostanra, mert a 2013-ban gyártott Proton-M rakétában, és másik hasonlókban tavaly tavasszal nagyon komoly minőségbiztositási hibákat találtak. Kiderült, hogy valahogy ezekben is került azokból a "below-specifications" alkatrészekből (főleg csavarokból), amiket még 2015-16-ban (és előtte) gyártottak, és amiből nagy botrány volt akkor, amikor az ügy kirobbant.
.
A két műszakit, aki most észrevette, hogy ezekben a rakétákban is selejtes alkatrészek vannak, kitüntették. Az illetők a vizuális ellenőrzéskor vettek észre repedéseket, amik a selejtes alkatrészekben a vonatút okozta (!) vibrációkor keletkeztek.
Ion hajtóművet csak az Express 4000 buszhoz írnak. Ezekre Express 1000est írnak..
.
újabb tipusú napelemekkel, heat pipe hűtéssel, és jelentősen növelt teljesitményű (oké.... 1 helyett 3 lepke erejű ) ion hajtóművekkel.
"Az Ekspress-AMU-3 és Ekspress-AMU7 távközlési műholdak vezetékes és mobil kommunikációt, digitális televízió- és rádióadást, nagy sebességű internet-hozzáférést és adatátvitelt biztosítanak a C-, Ku- és L-sávban. Oroszország és a FÁK országok területén.
A műholdakat azért indították útnak, hogy az állami kézben lévő orosz Satellite Communications Company kommunikációját biztosítsák. A Roscosmos azt tervezi, hogy az Ekspress-AMU3 műholdat a keleti hosszúság 96,5 fokára, az Ekspres-AMU7-et pedig a keleti hosszúság 145 fokára helyezi."
Russian Briz booster successfully activates thrusters after separating from Proton rocket
It will take no more than 56 days to finally orbit the Ekspress-AMU7 satellite and no more than 59 days to put the Ekspress-AMU3 into final orbittass.com
"Ekspress-AMU 3 & AMU7 Mission ProfileIon hajtóművet csak az Express 4000 buszhoz írnak. Ezekre Express 1000est írnak.
.9 éves rakétával operálnak? Nem járt le annak a szavatossága?
.Ion hajtóművet csak az Express 4000 buszhoz írnak. Ezekre Express 1000est írnak.
.Yusaku Mazzava turista napjai az ISS-en.
.9 éves rakétával operálnak? Nem járt le annak a szavatossága?
Melyik szovjet űrmissziónál volt az, amikor a leszállási célterületet nagyon elvétették és erdő közepén értek földet sok száz km-re mindentől?