.Oké, de ez akkor sem magyarázat arra mièrt nincs tesztpad ahol teljes idejű throttle tesztet lehetne vègezni. Mièrt nem lehet a Booster meg a hajót külön tesztelni.
Ezt nem tudom mire alapozod, mert ebből az égvilágon semmi nem látszik, sőt strukturálisan úgy túnik inkább túl van tervezve.
Azzal a karral én is szkeptikus vagyok, de amíg nem.kerül èrdemben tesztelre, addig nem derül ki mire is lesz képes.
Bizony a csempék ezen a teszten még mintha rosszabbúl szerepeltek volna mint az elsőn! Vagy 80-at számoltam a fenti képen.
Speciel ez a raketa technológia túlmisztifkiálása, ès a kétkezi technikusi melós alábecsülése. A repülőgép/rakéta ipar-gyártás èrdemben abban különbözik a mosógép gyártástól, hogy mivel szélsőségesebb tartományra tervezik az eszközt alkalmasint egzotikusabban anyagokat használnak, kisebb toleranciával, nagyobb minőség biztosítással/ellenőrzéssel.
Ráadásul az olyan anyagok használata mint a lemez acèl már nagyon jól ismert megmunkálása, tulajdonsága, mint mondjuk egy szenszálas anyag. +Még jobban is ellenőrizhető.
A SpaceX is hegesztő robotot használ a fő szegmensek illesztèsénél.
Egyébként az Acél ötvozeteknek rendkívül jó az anyag tulajdonsága, és jól javítható is.
Ja, megsúgom a Szaturn rakétát is hegesztettèk, és kapaszkodj meg, az egyik legjobb hegesztő mérnök nő volt!
Welding Apollo Rockets - Apollo11Space
Discover the intricate art of welding behind NASA's Apollo rockets. Dive into the challenges faced by welders, the innovations they brought, and the unsung heroes behind the historic lunar missions.apollo11space.com
Lám hasonló szegmensekböl állították azt is össze;
A gyűrűket ott is robotokkal hegesztettèk állandó emberi felügyelet mellett, de a komplexebb ívű részeket mint pl a hajtómű egyes eleme kézzel hegesztettèk, ès Igen flexeltèk.
Csak ugye ezek nincsenek benne a kollektív tudatban.
A lényeg, nem ezzel van a gond, illetve szerintem a koncepció is jó.
nagyobb probléma lehet, hogy Musknak aligha van aki ellent tud mondani, illetve a munka terhelés és morál is elég durva ahogy hallani. És szerintem lehet fejlesztési lépcső amit nem éri meg átugrani-kihagyni.
.
.
Erről itt látszik, hogy ez egy gyár, rendes munkaállványokkal, tiszta munkakörnyezet, nem jómunkások szerencsétlenkednek daruskocsik emelőkosaraiban.