Rázópadon hogy teszteled a teljes szerkezet alakváltozásait? Nem egy 4mx4m-es felületről van szó, ráadásul elég komoly hőingadozásnak is ellen kell állnia a rögzítési pontoknak. Ehhez még az is hozzájön, hogy irgalmatlan sebességgel tépi a deformált széleket a menetszél.Nyilván van hiba ami csak a repüléskor jelentkezhet. De egy repülőgép èpitesekor se rögtön kontinentalis repüléssel kezdenek, hanem vannak gurulások, rövid repülések felszállás, stb. stb.
Ha beigazolódik a Hidraulikus sokk teória, akkor az a rossz repülési profil, es Staging tervezést jelent. Ez nem valami ami véletlen előfordulhat. Ilyennek nem szabadna megtörténni. A csempék rögzítésének tesztelése pont végezhető kicsiben rázópadon, illetve ha lenne normális tesztpad, ott teljes idős full trottle tesztken. Amik végén lehetne újravizsgálni az összes alrendszert hajtóművet, de inkább eldobálják, így potenciálisan kisebb akár később jelentkező hibák feltárására sincs esély.
Ez pont a flowviz típusú "a puding próbája az evés" teszteket igényel.