Sot, koszonom kerdesed - hat, ha oszinte akarok lenni, egy-egy tema tenyleg nyomasztoan alacsony szinvonalon megy, mondjuk ugy (borzasztoan nyo'ckeres) otodikes szinten:
Es akkor ugye mar csendben letoroltetek azt, ahol ez a szerencsetlen
"miert nem tudsz mar bekussolni" mondattal valaszolt valamire, amit nem is neki irtam:
De ha mar ugyis pont figyelsz
@Tcat: irtam ide egy hosszabb valaszt neked a minap.
Abban kiveseztem, hogy egyreszt nem igaz az sem, amit a valasznak adtal a kerdeseimre (ti. azota sem derult ki, miert fuggesztettel fel, az meg plane nem, hogy a vegtelenul primitiv, pedofilozo aljanep proligyerek miert erinthetetlen, barmit is csinal stb), no meg hogy egyertelmuen barmit lehet par szent
tehennek szakertonek, ezt lassan mindenki megerti, meg ha kenyelmetlen is elismerni.
Azt is leirtam, hogyan vartam egy evet arra, hogy elkezdjetek kezelni az ordenare, alpari szemelyeskedeseket; hogy turelmesen jelentgettem oket, mikozben az a par szerencsetlen maleszaju ugy erezte, akkor neki is lehet, hiszen ott virit 1-2 napot is az ilyesmi, majd utana sem tortenik semmi az elkovetovel (mob mentalitas.)
Azt is, hogy amikor rajottem tavaly, hogy valoszinuleg nagy ivben tesztek rajuk, inkabb csak csendben takaritgattok, akkor azutan is inkabb gunyos valaszokkal kezeltem az alpari ad hominemeket (amire persze te mar teljesen maskeppen reagaltal, mint arra, aki kezdte.)
Azt is hozzatettem, hogy mindezek utan milyen hihetetlen szorakoztato lenne, ha permanens bant osztanal ki azert, mert, ahogy fenyegetsz,
nem tetszik a stilusom (sic!), amit persze szinten pontatlanul probaltal idezni (ti en nem hivtam ostobanak senkit, max ostobasagnak hivom az adott allitast), de a hab a tortan arra a 2-3 felfuggesztesre valo hivatkozas lenne, amit sajat magad allitottal elo. (Mondjuk utobbi igazan impressziv argumentum lenne, tobbszorosen: ab auctoritate, circulus in probando etc.
)
Aztan inkabb nem kuldtem el, mert ugy ereztem, hiaba lenne... nos, ezt a kontextusbol kiragados idezgetest elnezve ugy tunik, nem tevedtem.
Viszont, hogy erdemben is valaszoljak a kerdesedre:
Szerinted?