<a title="Profile" href="http://htka.hu/forum/pilota-nelkuli-legi-jarmuvek-uav-ucav/northrop-grumman-x-47ab-pegasus/page-3/" rel="nofollow">wolfram</a>
Én is arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy két különböző dologról vitázunk itt. A UCAV-ról egy pár embernek a távvezérelt gép ugrik be amik ma is vannak minimális automatizálás mellett. Az X-47B-ben pont az lenne a nagy lépés, hgy egy klasszikus távvezérelt gép, mert azoknak több már említett hibája/hátránya van.
Az autonóm UCAV-okban sok lehetőség lehet kár őket lenézni, mert áááá ugye lesz ebből semmi. Lehet, hogy zsákutca lesz a repülés történetében, de lehet (és szerintem ez a valószínűbb), hogy alapvető része lesz a modern légierőknek.
Én is arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy két különböző dologról vitázunk itt. A UCAV-ról egy pár embernek a távvezérelt gép ugrik be amik ma is vannak minimális automatizálás mellett. Az X-47B-ben pont az lenne a nagy lépés, hgy egy klasszikus távvezérelt gép, mert azoknak több már említett hibája/hátránya van.
Az autonóm UCAV-okban sok lehetőség lehet kár őket lenézni, mert áááá ugye lesz ebből semmi. Lehet, hogy zsákutca lesz a repülés történetében, de lehet (és szerintem ez a valószínűbb), hogy alapvető része lesz a modern légierőknek.