Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az csak demonstrátor volt, nem proto. Az F-3-ba való hajtómű fejlesztése még javában zajlik, gondolom, ezért használhatták a régi deflektoros megoldást.Erőlteti, vagy sem, sokkal elegánsabb megoldást fabrikáltak, mint a japánok, akik pár éve előálltak a saját 5gen prototípusukkal és azon a rég elfeledett deflektorlapos TVC éktelenkedett. Az ilyet legutoljára a NASA Dyden használt az X-31-esen és az F-18HARV-on és a legkevésbé hatékony megoldásnak bizonyult.
A japánok neha igencsak furcsák...
Skkor meg mi lehet a gyakorlati haszna egy ilyen megoldásnak?Jól látszik ezen a képen, ahogy az előzőkön is, hogy a kínai TVC kitérítési tartománya kisebb, mint az amerikai, vagy orosz (netán spanyol) verzióké. A GSF redőnyöknek csak az utolsó egyharmadánál van szükség külön mözgó lamellákra, ami feltételezi, hogy a belső Laval fúvócső profil torzulása nem akkora, mint mondjuk az orosz KliVT-nél, vagy az amerikai GE MATV, P&W PYBBN megoldásoknál.
Skkor meg mi lehet a gyakorlati haszna egy ilyen megoldásnak?
Azt megtudnátok mondani hogy Kína miért erőlteti a vektorlást HMD+ aim-9x féle rakéták korában?
Ezeken a képeken be lehet látni a hajtóművekbe
Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy te miért erőlteted minden második hozzászólásodban ezt a rohadt HMD-t?
Mert sokkal hatásosabb mint a pilótát nyúzni
Meg azért ugye az lejött az évek alatt ugye hogy már éjszakai is lehet alkalmazni őket?
És a még nagyobb bibi hogy az oroszoknak rohadtul nem megy még az első generációs sem(persze emiatt váltom ki a haragot az orosz fanokból )