Spontán szinkronizáció, nem is tudtam, hogy van ilyen, esetleg a deszka mozgása szinkronizálja a metronómokat?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Spontán szinkronizáció, nem is tudtam, hogy van ilyen, esetleg a deszka mozgása szinkronizálja a metronómokat?
Egy cimborámnak volt. Sokat evett, nem ment, hangos volt, mindig beszart rajta valami. Szerintem egy csotrogány volt. Imádta.Kell!
Imádom, az uaz polgári verziója, faék, örök élet +1 nap.
nekem az egyik meg automehanikus.Egy cimborámnak volt. Sokat evett, nem ment, hangos volt, mindig beszart rajta valami. Szerintem egy csotrogány volt. Imádta.
A világ egyik legszebb autója. Bár ezzel a modernista hűtőmaszk meg óracsoport nem valami szép. Meg nyilván szubjektív, de hozzám sokkal közelebb áll ez a formavilág és "funkcionalista" szemlélet, mint a modern autóipari termékek.
Egy rendes melós autó, amibe bevágja az ember a cuccot és beül sáros bakancsba. Helyén kell kezelni, nem futja, vagy nincs igénye mindenkinek G-merci meg Land Rover melós autónak.
Azt meg nem értem, hogy miért kell egy férfinak néha ilyen 7-9 évesek által az iskolai udvaron előadott fejhangon üvöltve bemutatni egy autót? (Vagy bármit.) Meg nincs benne sminktükör... ahhhha...
nekem az egyik meg automehanikus.
szoktak hozni neki ilyet. van egy, felismerem mert javitottak a festesen, es tudom hogy eleg surun van ott javitason.
eleg jokat szokot karomkodni amikor javitja![]()
Azért, mert szerelhető. Otthon, S.K., mindenféle nagyobb múhelyháttér nélkül is. Azért akkor, mikor már szakszervíz nélkül lassan egy izzót sem tudsz cserélni az újabb autókon, nem elhanyagolható faktor. Igen, még anyagilag is ki lehetne számolni, hogy mennyi idő és pénz mondjuk mindenért elmenni a legalább egy órára levő szervizbe, mennyiért cserélik kia pilácsot... És eltelt vele fél nap, ami kiesett a munkából. -Csak, hogy szélsőséges dolgot hozzunk. Cserébe esélyesebb, hogy szerelni is kell -de ez nem mindenkinek nyűg.De hogy valaki mi a bánatért venné meg 2020-ban 80-as évek szovjet iparának színvonalán készült valamit (amin tényleg még az olyan vérciki dolgokat sem sikerült megoldani, hogy ne legyen félméteres holtjátéka a kormányak, vagy ne a megközelíthetetlen hátsó ülésről lehessen nyitni a csomagtartót, mert nincs rajta egy nyomorult nyitóomb) 4-5 millió forintnak (!) megfelelő összegért, azt már totál nem értem. Ennyiért azért már lényegesen jobb dolgokat lehet venni, nem feltétlenül divatosra elkurvult gémercit vagy landrovert. De azt sem, hogy 50(!) év alatt hogyan lehetséges egyáltalán, hogy a Niva nem fejődött az ég világon semmit sem - ugyanaz a szovjet ergonómia és büdösműanyagok vannak, mint régen.
Jó, hát ismerősöm meg a BMW szerelése közbe szokta emlegetni a németeket és azok politikai meggyőződését a 30-as, 40-es években. Más meg a csigaevő francia k... édes anyucikáját szokta mormolgatni szerelés közben. Ez már csak ilyen műfaj. De ezek nem mai autók. A maiak meg már totál nemzet és gendersemleges egyen dolgok, már rendesen káromkodni sem lehet velük, meg már nincs is nagyon hol -mert nem lehet őket sör mellett, baráti társaságban az udvar közepén szerelni.nekem az egyik meg automehanikus.
szoktak hozni neki ilyet. van egy, felismerem mert javitottak a festesen, es tudom hogy eleg surun van ott javitason.
eleg jokat szokot karomkodni amikor javitja![]()
Nem konkrétan a niva, de magyarországról '18-19 körül vonult ki a lada, kòzbe harmadannyi kocsit sem tudtak eladni mint a dácia, ami azért jelent valamit.Azért, mert szerelhető. Otthon, S.K., mindenféle nagyobb múhelyháttér nélkül is. Azért akkor, mikor már szakszervíz nélkül lassan egy izzót sem tudsz cserélni az újabb autókon, nem elhanyagolható faktor. Igen, még anyagilag is ki lehetne számolni, hogy mennyi idő és pénz mondjuk mindenért elmenni a legalább egy órára levő szervizbe, mennyiért cserélik kia pilácsot... És eltelt vele fél nap, ami kiesett a munkából. -Csak, hogy szélsőséges dolgot hozzunk. Cserébe esélyesebb, hogy szerelni is kell -de ez nem mindenkinek nyűg.
Az ára valóban horribilis ahhoz képest, hogy Lada Niva, de meg kell nézni az új autó árakat, ez valahol a nagyon-nagyon alja. És ráadásul még az a faktor is benne van, hogy akár lehet egy új veterán autód.
Nem találtam most így hírt, hogy leállt a gyártás, de elképzelhető, hisz bemutatták az "utódját" illetve szerintem Nyugat-Európába sem tudják nagyon értékesíteni az emissziós szabályok miatt és nyilván a gyártósor is már eléggé leamortizálódott. Na meg azért lássuk be; mára az autóvezetés, pláne ennek egy ilyen kis szegmense egyre inkább szubkulturális dologgá kezd válni.
en mikor kerdezem melyik a jobb kocsi, van olyan amit ritkabban hoznak neki szerelni mint a tobbit, mindig azt mondja ugyan az a szar mindJó, hát ismerősöm meg a BMW szerelése közbe szokta emlegetni a németeket és azok politikai meggyőződését a 30-as, 40-es években. Más meg a csigaevő francia k... édes anyucikáját szokta mormolgatni szerelés közben. Ez már csak ilyen műfaj. De ezek nem mai autók. A maiak meg már totál nemzet és gendersemleges egyen dolgok, már rendesen káromkodni sem lehet velük, meg már nincs is nagyon hol -mert nem lehet őket sör mellett, baráti társaságban az udvar közepén szerelni.
Nem konkrétan a niva, de magyarországról '18-19 körül vonult ki a lada, kòzbe harmadannyi kocsit sem tudtak eladni mint a dácia, ami azért jelent valamit.
Ezt az autòt itthon is gyártják suzuki swift néven. Ennyivel támogatni lehetne a hazai ipart (csak nehogy éhen haljanak az autòszerelők).Én a mai napig ellennék egy modernizált kocka ladával.
-Csöndesebb, gazdaságosabb motor
Nem kell a sok flic flanc, hogy A-ból B-be elmenjek. Tudom, igénytelen állat vagyok, mert nem kell tacsszkrín hibrid.
- légkondi
- elektromos ablakok
- kényelmesebb ülés.
![]()
Volt szutyim, soha többet! Az autó szerelő mondta, hogy ő szívesen..... mert ő kapja a pénzt de baráti jó tanács, szabaduljak meg tőle azonnal!Ezt az autòt itthon is gyártják suzuki swift néven. Ennyivel támogatni lehetne a hazai ipart (csak nehogy éhen haljanak az autòszerelők).
Akkor másra-máshogyan használjuk mert nem ezt tapasztalom.Volt szutyim, soha többet! Az autó szerelő mondta, hogy ő szívesen..... mert ő kapja a pénzt de baráti jó tanács, szabaduljak meg tőle azonnal!
Szóval igazad van, kiegészítenem a listát.... normális minőség és szerelhetőség.![]()
Még az a régi lépcsős hátú szutyukim volt. Lehet az újabbak jobbak. Mondjuk az új Vitara ár/érték arányban jónak is tűnik. Szerencsére nem mostanában kell cserélnem, szóval mindegy. (Vitarát itthon gyártják?)Akkor másra-máshogyan használjuk mert nem ezt tapasztalom.
Való igaz, valamit jelent: "A LADA márka újautó-forgalmazása bizonytalan ideig felfüggesztésre került Európában és ezen belül Magyarországon is. A LADA többségi tulajdonosa, a Renault-Nissan Szövetség, globális stratégiájának kialakításakor eldőlt, hogy a LADA márka modelljeit nem európai forgalmazásra szánja. Ennek következtében a LADA gyár az Európai emissziós normáknak megfelelő modellek gyártását leállította és így az európai import lehetősége is megszűnt. " -lada.huNem konkrétan a niva, de magyarországról '18-19 körül vonult ki a lada, kòzbe harmadannyi kocsit sem tudtak eladni mint a dácia, ami azért jelent valamit.
Való igaz, valamit jelent: "A LADA márka újautó-forgalmazása bizonytalan ideig felfüggesztésre került Európában és ezen belül Magyarországon is. A LADA többségi tulajdonosa, a Renault-Nissan Szövetség, globális stratégiájának kialakításakor eldőlt, hogy a LADA márka modelljeit nem európai forgalmazásra szánja. Ennek következtében a LADA gyár az Európai emissziós normáknak megfelelő modellek gyártását leállította és így az európai import lehetősége is megszűnt. " -lada.hu
Igazából hála ennek az uniós vezetés gazdasági és klímapolitikájának, egyre kevésbé éri meg az EU-s piacra fejleszteni.
Ezt az autòt itthon is gyártják suzuki swift néven. Ennyivel támogatni lehetne a hazai ipart (csak nehogy éhen haljanak az autòszerelők).
Még az a régi lépcsős hátú szutyukim volt. Lehet az újabbak jobbak. Mondjuk az új Vitara ár/érték arányban jónak is tűnik. Szerencsére nem mostanában kell cserélnem, szóval mindegy. (Vitarát itthon gyártják?)
Hogyan jön a nyelvtanulás a használt mértékegységekhez...?Nagyon sokan most már nem angolt, németet tanulnak, hanem kínait, oroszt, nem véletlenül. Azért, mert pl. több területen az angolszász mértékegységeket kell kötelezően használlni, sokan hánynak tőle, (én is), van tőle sokkal normálisabb. Az angol és német ráadásul a germán nyelvcsalád része, még csak nem is saját. Azért, mert az angolok, meg a franciák voltak a legnagyobb gyarmattartók, azért használták, használják nagyon sokan. A spanyol is elég elterjedt a portugál mellett.
Ha a magyarok lettek volna hatalmas gyarmattartók, akkor most a világ meghatározó nyelve a magyar lenne!
Egy kis apróság: vannak belga egyetemek, ahol orosz könyvekből oktatják a matematikát.
Igazából mindegy, egy orosz promóvideón számon kérni, hogy orosz a legnagyobb udvariatlanságok egyike. Legalábbis kultúr környékeken. Mivel nem ő a műveletlen, hanem te, hogy nem ismered a nyelvét. Nyilván ez igaz a magyar/angol/francia/kínai promóvideókra is. Ez amúgy ilyen magyar szokás, hogy kiválasztjuk, melyik nyelv amin ha nem tudsz, akkor bunkó vagy, és mindent, még a saját nyelvünket is hátraszorítva nyomjuk azt. Így lesz II. József a rohadék, mert amikor megkérdezi, hogy akkor a magyar mehet-e mint államnyelv, a nemesség felháborodik, hogy nem. (Igaz ők a latint tartották volna meg, és azon is felháborodtak, hogy akkor a német) így lett zollstock meg schubler. És most így lesz elmegyek a mítingre, és ott talkingolok az ekvipmentreplészmentről.Hogyan jön a nyelvtanulás a használt mértékegységekhez...?
Szezon és fazon.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..