Én megszereztem @krisss gatyájához az anyagának szövetését
hétvégi tulorába letolják ha van szál.
hétvégi tulorába letolják ha van szál.
hétvégi tulorába letolják ha van szál.Zoltek Zrt.Kompozitot nem csak a repipar használ. mehetnek a speciális kompozitok meg esetleg valami tömegtermelő betanuló termék nagytételes. azt csokolom. AV ra támaszkodva a legfelsöbb szintű fejlesztések lehetővé teszik a gaggyi gyártását betanuló időbe mellékesnek. (a gagyit repülős értelembe civil szemmel az bezony minőség) és már egy minőségi háztartás gyártó is keletkezik. a repipar tapasztalataira alapozva ott szerzett tudást hasznosítva. ezt ki vezényelné le ha nem vállalkozók? az államnak ez veszteséges lenne lássuk be.
ha van csúcs jkompozitgyártás sisakgyártás gyerekjátékkategoria.... sulisok meg betanított munkások lenyomják jó gépekkel.í8ami a haiiparba már gagyi gép repgép gyártásra)
aztán csorog még ez a kompozitt az építőiparba stb (úvegszálas lemezek formályában vagy épp szénszálas az új divat)
ez a hazai szálgyártást lendíti (textilipar) üvegszál gyártás szövés jelenleg is folyik...
Érdekes, ott kerülöd, ide meg behozod..
Pol.topicokat kerülöm, gyakran mély mocsár....Lehet, az itteni pont nem, de sose néztem bele.
az aramid(kevlár) csak egy szimpla nylon hoz hasonló keverék. nejlon gyártás meg megy ithon is. csak a keverési aránynak kell másnak lennie a 2-3-komponensből.
.Érdekes, ott kerülöd, ide meg behozod.
A csehek a boci csokit és a glóbusz konzervet is megvették és kivitték a gyártást és sokan nem tudják, hogy nem itt készül.hozzáteszem, hogy a Pick szalámit is hiába állítanád elő Pilzenben, mégha ráraknád a certicate-t, hogy megegyezik az eredetivel, a vásárló tudja, hogy ez már nem az..
A pilótakeksz is lengyelországban készül. Van is egy kis különbség az ízében...A csehek a boci csokit és a glóbusz konzervet is megvették és kivitték a gyártást és sokan nem tudják, hogy nem itt készül.
A HDS-nak a világ úgy tudom 4 vagy 5 pontján vannak részlegei.. nem ugyanaz a két dolog..A HDS is 160 éves osztrák zászlóshajó, és - valóban - ők sem nyitnak gyárat Várpalotán.
Ja, de.
A HDS-nak a világ úgy tudom 4 vagy 5 pontján vannak részlegei.. nem ugyanaz a két dolog..
Ezért itt az ideje hogy világot lásson és költözzön.Ausztria, Anglia és Új-Zéland és most Magyarország. Az Aero egyetlen üzemmel rendelkezik az is Csehországban van.
A héten raktam be. Konkrétan már 2008 nyarán kész tervek voltak az AV-nél egy magyarorszagi befektetésről. Ezt, ahogy az ALCA szazadot is elvitte az őszi hitelválság.Ezért itt az ideje hogy világot lásson és költözzön.
Még ez sem biztos. Csak le kell cserélni a tulajdonost. Milyen fejlesztési terv volt a légierőnél 2010 előtt??
2008
Nem zárkózik el a magyarországi befektetési lehetőségektől az Aero Vodochody repülőgépgyár, amely egyben Csehország vezető hadiipari cége. A cseh és a magyar kormány jelenleg is tárgyal a cég által gyártott L-159-es, harci feladatok ellátására is alkalmas sugárhajtású kiképző repülőgépek megvásárlásáról.
![]()
Nyomul a cseh repülőgyár
Az NDK-tól örökölt mostani katonai kiképzőgépek helyett nyolcmillió dolláros új gépeket ajánlanak a csehek.index.hu
Különben a Gripen üzlet a dél afrikaiakkal nézhetne úgy ki, hogy mi elhozzák az összes Gripen és helyette ugyan annyi Alcat le gyártunk nekik. Ez egy win win üzlet lenne.A héten raktam be. Konkrétan már 2008 nyarán kész tervek voltak az AV-nél egy magyarorszagi befektetésről. Ezt, ahogy az ALCA szazadot is elvitte az őszi hitelválság.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..